Noua campanie de rebranding Jerry’s Pizza, gândită de ontheroof, vrea să știe ce ai face pentru ultima felie de pizza

Noua campanie de rebranding Jerry’s Pizza, gândită de ontheroof, vrea să știe ce ai face pentru ultima felie de pizza

Jerry’s Pizza a lansat campania Totul până la ultima felie, care are în centru tensiunile apărute la ultima felie de pizza. Atât rebrandingul - început în luna aprilie, cât și campania de comunicare sunt realizate împreună cu agenția ontheroof și pornesc de la cel mai important diferențiator al brandului: gustul inconfundabil al pizzei de la Jerry’s Pizza.

Noul slogan: „Se știe dintr-o felie” prezintă acel adevăr pe care toți angajații și clienții Jerry’s Pizza îl știu. Recunoști pizza de la Jerry’s Pizza dintr-o felie, datorită gustului.

În cei peste 22 de ani de activitate și peste 20 milioane de pizze livrate, un lucru a rămas la fel: gustul. Pizza de la Jerry’s Pizza este inconfundabilă. Știi asta încă din momentul când deschizi cutia și te lovește aroma puternică, când iei prima gură și știi că vrei să pui mâna și pe ultima felie.

Totodată, noua campanie de comunicare vine cu o provocare: ce ești dispus să faci pentru ultima felie? Știi momentul, sigur. Împarți o pizza cu cineva și rămâne o singură felie în cutie. Cine o ia? Cine o merită? Încerci scuze, șantaj emoțional, promisiuni sau compromisuri. Toate sunt variante posibile.

 

Totul pentru ultima felie a luat naştere din interacţiunile din social media cu fanii Jerry’s Pizza. Insightul de la care am pornit a fost că, întotdeauna când comanzi pizza, există tensiunea ultimei felii. Cine o ia, cine o merită, ce ești dispus să faci pentru ea? Am întrebat oamenii ce fac când se ajunge la #ultimafelie şi am primit reacţii diferite, dar foarte creative: unii sunt egoişti, alţii foarte dramatici, unii sunt darnici, dar nimeni nu rămâne nepăsător.

În funcție de dinamica grupului și preferințe, se dezvoltă strategii și tactici care mai de care mai amuzante. Am luat cele mai interesante tipologii şi le-am exagerat, prezentându-le ca pe nişte clişee de filme; fiecare face (în felul lui) o scenă de film pentru gustul la care nu vrea să renunţe”, Vlad Tănase (creative ontheroof).

 

Clasicul film romantic?

 

Toate spoturile au același treatment cinematografic, dramatizând punctul culminant al ultimei felii.

 

Un film de acțiune cu scârțâit de roți?

 

Campania, susținută de spoturi video şi radio, OOH, proiecte speciale la radio şi pe TikTok, influencer marketing și o importantă componentă de social media, exemplifică USP-ul brandului într-o manieră amuzantă, cu care e ușor să empatizezi.

 

Sau poate unul polițist cu tensiune.

 

„Colaborarea cu ontheroof a venit într-un moment în care aveam nevoie să reafirmăm valorile brandului.
Am întâlnit o echipă efervescentă, de oameni pasionați, creativi și mari iubitori de pizza :). Ne bucurăm că au reușit să transmită, atât în procesul de rebranding, cât și în campania de lansare a noii identități, esența acelui moment când oamenii se adună în jurul unei pizza, dar și să puncteze umorul care ne caracterizează”, Gabi Dauteuil (Marketing Manager Jerry’s Pizza).

 

Şi cel puţin o scenă de film horror

 

#staytuned, urmează lansarea unui produs în ediție limitată, special pentru ultima felie de pizza de la Jerry’s Pizza.

 

Echipa ontheroof:
Mihai Puținelu – Client Service
Vlad Tănase – Creative
Ioana Dinu – Social Media Manager
Paul Tănase – Art Director
Sabina Popa – Art Director

Echipa Jerry’s Pizza:
Gabi Dauteuil – Marketing Manager
Raluca Dumitrache – Digital Marketer
Cristina Sibiceanu – Marketing Coordinator

Echipa StudioSet:
Sorin Baican – Producător
Goran Mihailov - Regizor

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Related