[Trenduri 2020] Ana Stanel, despre propagarea informatiei, premisele manipularii si sindromul de turma

[Trenduri 2020] Ana Stanel, despre propagarea informatiei, premisele manipularii si sindromul de turma

Viata fara cash. Sau smart homing. Sau organigramele flat. Toate au ajuns in Romania, dar nu au devenit inca trenduri, crede Ana Stanel, Managing Partner, The Good Company. Ce le lipseste? De fapt, intrebarea e mai grea - cum se nasc trendurile?

"Cineva cu mintea limpede vede un gol ce poate fi umplut in viata unei mase critice de receptori   si “sadeste” ce trebuie in el."

Ana compara social media cu un "taram cu autoguvernanta" care se autodepaseste si care tinde spre forme tot mai scurte de continut. In final, „media” poate fi inlocuit cu „medium”. Intr-o lume cu viteza mare de propagare a informatiei si cu multiplicarea necontrolata a surselor, solutia ramane gandirea critica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

In good marcomm, there's no idea without implementation, no strategy without tactics, no wow without work. And that's what The Good Company is all about. Since 2014, we make good things happen around the marcomm... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related