[Trenduri 2020] Ana Stanel, despre propagarea informatiei, premisele manipularii si sindromul de turma

[Trenduri 2020] Ana Stanel, despre propagarea informatiei, premisele manipularii si sindromul de turma

Viata fara cash. Sau smart homing. Sau organigramele flat. Toate au ajuns in Romania, dar nu au devenit inca trenduri, crede Ana Stanel, Managing Partner, The Good Company. Ce le lipseste? De fapt, intrebarea e mai grea - cum se nasc trendurile?

"Cineva cu mintea limpede vede un gol ce poate fi umplut in viata unei mase critice de receptori   si “sadeste” ce trebuie in el."

Ana compara social media cu un "taram cu autoguvernanta" care se autodepaseste si care tinde spre forme tot mai scurte de continut. In final, „media” poate fi inlocuit cu „medium”. Intr-o lume cu viteza mare de propagare a informatiei si cu multiplicarea necontrolata a surselor, solutia ramane gandirea critica.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

The GOOD Company este un hub de consultanta ce integreaza marketing-ul si comunicarea pentru a dezvolta un mix mereu nou de solutii pentru advertiserii alaturi de care lucram si pentru publicul pe care ei si-l doresc... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related