[Noul context] Ciprian Dudulea: Asistam la o schimbare de mentalitate de tipul "sa traiasca si capra vecinului”

[Noul context] Ciprian Dudulea: Asistam la o schimbare de mentalitate de tipul "sa traiasca si capra vecinului”

People over profit. Acesta ar trebui sa fie motto-ul, scris cu litere mari, sub numele companiilor. Si, in anumite cazuri, chiar e. Ciprian Dudulea, Co-Founder & CEO @Difrnt, crede ca in aceasta perioada cultura organizationala va face diferenta, iar brandurile autentice vor continua comunicarea cu clientii lor si vor incerca sa le fie alaturi.

Comunicarea nu e un subiect care trebuie lasat strict in grija agentiilor si a departamentelor de marketing, ci o chestiune care tine de cultura si valorile companiei. De acolo porneste totul

Ciprian Dudulea vorbeste mai jos despre lucrurile care l-au surprins in aceasta perioada, initiativele companiilor care pun pe masa resurse, la dispozitia altor jucatori, fapte bune si noile nevoi ale clientilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related