[2020. Ghid de supravietuire] Ruxandra Micsunescu: Nu vorbim suficient de mult despre frici si anxietate. Trairile acestea, lasate neintelese, ne vor salbatici mai mult decat distantarea sociala in sine

[2020. Ghid de supravietuire] Ruxandra Micsunescu: Nu vorbim suficient de mult despre frici si anxietate. Trairile acestea, lasate neintelese, ne vor salbatici mai mult decat distantarea sociala in sine

La inceput, pandemia parea ca va scoate ce e mai bun din noi. Dar cu cat am inaintat in 2020, lumea s-a inrait si s-a instrainat, mai ales in online, observa Ruxandra Micsunescu, Director Line Agency. Unul dintre motive e faptul ca nu vorbim suficient de mult despre temeri si vulnerabilitati, crede ea. Ne-am mutat traiul in online, dar ne aratam acolo doar aparentele care plac.

Cred ca ne-ar ajuta tare mult sa vorbim mai deschis despre mersul la psiholog si despre cum terapia te poate ajuta in astfel de perioade.

Facem bilantul lui 2020 si vorbim cu Ruxandra cu onestitate despre toate cate s-au intamplat anul acesta. Si despre frici si despre lucruri de care e mandra, si despre job si despre pisici. Despre filme, carti, shopping, branduri, campanii si echipa agentiei. Si despre sperantele lui 2021. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

Creativity and novelty drive us. ​Impactful results is what we always achieve. ​Outside the box thinking and intensive research are our tools for delivering meaningful strategies. ​Determination and enthusiasm stand... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related