3 moduri de promovare organică a conţinutului tău

3 moduri de promovare organică a conţinutului tău

Bugetul de marketing nu e niciodată atât de mare precum ne-am dori, dar asta nu înseamnă că nu poţi combina măsurile de promovare plătită cu idei care să genereze în mod organic word of mouth şi să crească reach-ul.
Teoria sună bine, dar ce ne facem cu practica?

Ca să dăm startul, venim cu 3 idei de promovare organică a conţinutului tău, iar lista rămâne deschisă, pentru oricine vrea să adauge o idee:

 

Foloseşte tehnici SEO

Dacă modul tău de promovare se concentrează în jurul blogului companiei, trebuie să-l aliniezi la cerinţele SEO, ca să performeze mai bine. Aşa va avea mai multe şanse să apară în căutările utilizatorilor. Dacă nu ai deja instalat un plugin de SEO pe platformă, ţine cont de câteva sugestii:

● Alege o expresie-cheie şi repet-o în 2% din text, astfel încât ea să se regăsească o dată la 2-3 paragrafe şi neapărat în primul;
● Include expresia-cheie în titlu şi formulează-l din cel puţin 5 cuvinte, preferabil în limita a 60 de caractere;
● Nu scrie paragrafe lungi şi delimitează ideile prin subtitluri formatate cu H2;
● Din momentul în care ai publicat articolul, nu-i schimba URL-ul;
● Include link-uri externe şi interne, dar nu asociate direct cu expresia-cheie;

 

Reinterpretează influencer marketing

În ciuda faptului că influencer marketing e asociat de obicei cu bugete generoase de marketing, există câteva moduri în care poţi atrage un influencer de partea ta, chiar şi fără un fee prestabilit.

În primul rând, caută un blogger sau un vlogger cu autoritate care să fie relevant brand-ului tău şi să împărtăşească valorile ce stau la baza acestuia. După ce l-ai identificat, poţi genera o interacţiune care să se încheie printr-o menţiune cost-free cu câteva idei:

● Citează-l într-un material al tău, introducându-l în mod natural în text, şi trimite-i această menţiune ca un ice breaker spre o posibilă colaborare; e posibil ca şi el să fie un fan al brandului şi această relaţie să aibă la bază mai mult decât ego bait;
● Oferă-te să scrii un guest article pe platforma lui - propune-i această idee într-un mod structurat: cu motive întemeiate, idei de topicuri, plan de dezvoltare dar şi cu beneficiile pe care le poţi aduce cu această intervenţie; planul poate funcţiona şi invers: invită-l să preia un cont de social media sau un blog al companiei pentru un interval scurt de timp;
● Intervievează-l pe o temă relevantă atât pentru brandul tău cât şi pentru activitatea lui; vei avea şanse mari să dea şi el share la material; 

 

Search box

Ca motor de căutare, Google s-a dezvoltat masiv în ultimii ani iar astăzi are capacitatea să recunoască anumite formulări, dincolo de expresia-cheie. Asta îi permite să identifice întrebări punctuale de tipul “Cum/ ce/ când” şi să ofere cel mai potrivit răspuns într-o casetă numită search box, selectată ca cel mai relevant text la căutarea utilizatorului.

Ca să-ţi calibrezi răspunsul astfel încât să ai mai multe şanse să apari în search box, alege teme cât mai specifice şi structurează textul astfel încât primul paragraf să fie un rezumat al explicaţiei dezvoltate în articol. Tehnicile de perfecţionare a textului ca să devină un search box sunt complexe şi ţin în special de formatarea textului dar şi de abilitatea de a oferi informaţii cât mai explicative şi concise.

Când un tip de conţinut performează bine organic, nu ezita să-i acorzi şi un buget de marketing pentru a atinge un număr chiar şi mai mare de potenţiali consumatori.

Facebook: Nu te rezuma la promovare organică, dar nici nu o pierde din vedere.
După principiul unui mare filosof din Dristor: cu de toate!

 _______________________
Articol scris de Diana Duca, copywriter la Interactions

 

Agenţia de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS şi-a început activitatea în ianuarie 2009. Compania a avut o creştere constantă și oferă servicii de creaţie, mentenanţă şi dezvoltări tehnice: 2 treimi business autohton şi o treime business extern.

În portofoliul de clienţi INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestle (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Oracle sau Niran.

Agenţia are în portofoliu peste 50 de premii creative şi nominalizări.

Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ţinem cuvântul dat, întotdeauna!"

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Oameni

Sectiune



Branded


Related