[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte

[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte

Există Adweek și există drumul dinspre Militari spre București. Pe Irina Blansek, copywriter WOPA, o inspiră mai mult acest drum pe care îl parcurge de acasă până la agenție. Și postările activiștilor politici și sociali. Și nu se dă în vânt după Control. Ea spune că ar fi tipul de publicitar neautentic.

Poate că Irina e mai aproape de cât crede că ar fi, în publicitate, pentru că până la urmă, Militari-ul e deja în București. Dar nu de asta, ci pentru că are un discurs relaxat și matur.

”Am învățat că, oricât de mult ții la ideile tale și crezi în ele, câteodată trebuie să lași din prima de la tine și să ai în vedere că nimic nu trebuie luat personal și că nu deții dreptatea absolută.”

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related