[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte

[Start in creatie] Irina Blansek: Publicitatea nu este mereu despre artă, este și pur funcțională și pe repede înainte

Există Adweek și există drumul dinspre Militari spre București. Pe Irina Blansek, copywriter WOPA, o inspiră mai mult acest drum pe care îl parcurge de acasă până la agenție. Și postările activiștilor politici și sociali. Și nu se dă în vânt după Control. Ea spune că ar fi tipul de publicitar neautentic.

Poate că Irina e mai aproape de cât crede că ar fi, în publicitate, pentru că până la urmă, Militari-ul e deja în București. Dar nu de asta, ci pentru că are un discurs relaxat și matur.

”Am învățat că, oricât de mult ții la ideile tale și crezi în ele, câteodată trebuie să lași din prima de la tine și să ai în vedere că nimic nu trebuie luat personal și că nu deții dreptatea absolută.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related