[Gif Art] Victor Vladimir Ionichi: Gif-urile arata largirea sensibilitatii noastre in ce priveste mijloacele de comunicare

[Gif Art] Victor Vladimir Ionichi: Gif-urile arata largirea sensibilitatii noastre in ce priveste mijloacele de comunicare

Buna, ce mai faceti? Bine ati (re)venit la o noua etapa din Uninterrupted GIF Festival by glo. Perioada inscrierilor s-a terminat, acum e randul publicului sa participe la marea competitie de arta digitala. Pana pe 24 iunie puteti vota aici cel mai art si mai fresh gif din competitie.

Pana dati o tura prin toata expozitia de gif-art si oferiti voturi lucrarilor preferate, noi continuam sa vorbim cu creatorii care s-au inscris in festival. Azi vi-l prezentam pe Fresh F, varul mai cool al lui Thing T., din Familia Addams. E tot o mana, dar cu freza din Fresh Prince of Bel-Air, care merge in ritm de muzica. Fresh F. a fost creat de Victor Vladimir Ionichi, co-fondator Lea Studio. Victor s-a hotarat sa participe cu o zi inainte de deadline. Dar lucrarea lui a demonstrat ca presiunea timpului este o sursa buna de inspiratie. Cum l-a creat pe Fresh F., vedeti mai jos: 

 

Scurta biografie   

Am 30 de ani, sunt nascut in Constanta, dar locuiesc in Bucuresti de 10 ani. Am o licenta in imagine de film si un master in animatie, dar in mare parte sunt autodidact. Internetul si propriile greseli m-au invatat cele mai multe lucruri in ce priveste grafica. In prezent lucrez la Lea Studio, studio pe care l-am co-fondat in 2017.

 

Relatia cu arta  

A inceput cu fotografia. A evoluat apoi spre film si mai apoi spre animatie 3D. Se mai extinde uneori spre zone abstracte, videomapping, motion graphics, dar crearea de personaje si povesti o gasesc cea mai atragatoare.

 

Provocarea Uninterrupted GIF Festival by glo   

Mi se pare un format bun pentru un concurs. Constrangerile tehnice si tema iti permit sa faci rapid o lucrare. Cred ca de asta m-am si hotarat sa particip, cu o zi inainte de deadline. M-a atras competitia in sine, fiind despre animatie.

 

Inscrierea si procesul de creatie   

Stiam ca vreau sa creez un personaj, dar care sa fie indeajuns de simplu de facut. Am luat o mana de la un model intreg si am pus-o sa mearga ascultand muzica, ceva fresh. Atunci m-a lovit cine era personajul. Fresh F. Thing este varul mai cool al lui Thing T. Thing din Familia Addams. Pe langa asta, freza lui aduce a Fresh Prince of Bel-Air. Deci fresh x 3.

 

Brieful

Ideea de endless loop cred, sa nu-ti dai seama unde se termina si de unde incepe. De aceea l-am pus sa aiba un ciclu de mers.

Initial personajul a avut o alta actiune, alerga pe o banda. Dar inainte sa trimit giful, am recitit brieful si am vazut partea cu referirea la sport. Asa ca l-am pus sa mearga ascultand muzica. Poate e mai fresh asa. Deci obstacolele/dificultatile au fost ca am facut doua animatii in cele din urma.

 

Ce transmiti juriului si publicului 

As vrea sa se vada ca e un gif jucaus si amuzant si sper sa il priveasca on and on and on. And on. Si sa-l considere atat de visually pleasing incat sa uite de probleme.

 

Cum vezi intersectia artei cu digitalul     

Cu ochi buni. Eu le folosesc ca unelte, cu toate ca influenteaza si continutul. Probabil ca latura tehnica este mai mare in zona asta.

 

Menirea gif-urilor  

Personal le creez atunci cand vreau sa redau o actiune continua si loopabila, deci ar fi undeva intre o image statica si un video. Altfel, le folosesc pe messenger cand ma pot exprima mai bine decat prin scris. Consider ca arata largirea sensibilitatii noastre in ce priveste mijloacele de comunicare.

[Toate lucrarile inscrise in competitie le poti vedea si vota aici]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related