Secunde de film vechi, cu subtitrări de publicitate nouă

Secunde de film vechi, cu subtitrări de publicitate nouă

În prima sa campanie publicitară pentru audiența americană, Karna, o aplicație suedeză de cumpărături online, povestește despre beneficiile și avantajele pe care le oferă aceasta, cum ar fi: ușor de utilizat, utilizatorii pot cumpăra haine și în rate, fără dobândă, multe branduri partenere etc. Dar într-un mod mai puțin așteptat.

Gândul cel dintâi a fost: ce inventiv! Parcă au rupt scene din filmele vechi, sovietice. Și am râs, și ne-am bucurat de absurdul cela frumos, care se practica mai demult în reclame și care-i mai răruț acum.

Și a mers gândul pe calea cea dreaptă, de fapt. Chiar sunt niște rupturi din filme vechi. Doar că suedeze. Cei de la Agenția Mirimar din SUA nu au scos vreo cameră video la lucru, ci au extras fragmentele potrivite pentru un spot publicitar cu dialoguri. Au pus un disclaimer cu sloganul brandului la sfârșit, astfel reclama-i gata.

Am crezut subtitrările, că păreau sincere. Dar ne-a plăcut să ne lăsăm păcăliți. Asta doar fac toate reclamele. Ne mint frumos.

Am vrut să alegem o favorită, dar nu-i o decizie tocmai ușoară. Ne plac toate!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded