[Netul salbatic] Sebastian Cotofana: Poate ca lipseste mai multa implicare sociala concreta din partea noastra, a influencerilor

[Netul salbatic] Sebastian Cotofana: Poate ca lipseste mai multa implicare sociala concreta din partea noastra, a influencerilor

Cei mai multi influenceri fac o treaba buna si lanseaza mesaje pozitive in atmosfera, crede Sebastian Cotofana (Politia Muzicii), iar controversele recente (Colo), intens mediatizate, nu fac decat sa puna problema iluzorie a unui mediu online mai curat, pentru ca, “mediul online este cat de curat vrei tu”. Iar in general, influencer marketing-ul tine si de relatia influencerilor cu brandurile, pe care el o vede in felul urmator:

“Eu nu vorbesc despre bani cu clientii, nu negociez, nu planific campanii. Asta pentru ca am inteles ca nu trebuie sa le fac pe toate singur. Eu sunt creator de continut, influencer, persoana publica, spune-i cum vrei. Treaba mea este sa vin cu idei.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related