[Netul Salbatic] Mih Lovin: Influencerii ar trebui sa fie verificati pana la ultimul pixel

[Netul Salbatic] Mih Lovin: Influencerii ar trebui sa fie verificati pana la ultimul pixel

Lumea influencerilor si industria din jurul lor s-au trezit. Si asta e un inceput bun, crede Mih Lovin, expert în marketing cu influenceri. În agențiile pe care le-a fondat, coordonează frecvent campanii cu Instagrammeri și mai nou cu TikTok-eri în România și poate foarte bine să le observe comportamentul. Concluzia lui e transanta: Daca nu ar exista agentiile de influenceri care sa coordoneze drumul influencerilor in goana lor spre audienta, peisajul ar fi mai ca-n Vestul Salbatic decat este acum.

Anticipez ca fara niste educatie si empowering spre self awareness, noile generatii de consumatori nu o sa mai aiba deloc liber arbitru si insasi constiinta propriei persoane, acestea fiind treptat pana la total inlocuite de algoritmi (alegerile sunt dictate de feeduri, parerile influentate de context si de influenceri, decizile luate de apps).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related