[România pe YouTube] Sebastian Coțofană: Până să fie superficialitate pe YouTube, era oricum la TV, era oricum în ziare, era peste tot

[România pe YouTube] Sebastian Coțofană: Până să fie superficialitate pe YouTube, era oricum la TV, era oricum în ziare, era peste tot

Cel mai important lucru ca sa faci vizualizari este sa fii de bun simt sau de-a dreptul nesimtit, spune Sebastian CotofanaDa, asa se imparte traficul pe YouTube, in Romania sau aiurea. In functie de alegerea pe care o faci: Simpatic sau foarte penibil, foarte smart sau foarte prost, umor inteligent sau umor de doi lei, decent sau foarte indecent. Depinde de care parte a fileului alegi sa fii. Sebastian a ales să fie de partea umorului inteligent si in decembrie 2013 a urcat primul video pe YouTube.

Lucram la radio 2 ore pe zi, aveam foarte mult timp liber, prea putini bani, voiam sa ma fac cunoscut si stiam ca nu o sa imi ofere nimeni chestia asta. Trebuia sa fac eu ceva. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related