Strigătul frustrării din pandemie

Strigătul frustrării din pandemie

Mai binele e dusmanul binelui. Nu, nu e. Cel putin, vorba e folosita de unii, care cred ca odata ce ai obtinut un rezultat bun, trebuie sa te multumesti cu el. Poate ca functioneaza atunci cand fortezi, si e intr-adevar cazul sa te opresti. Altfel, daca nu te multumesti doar cu binele… usile chiar ti se deschid si te trezesti in alte locuri. Tot ce trebuie sa faci e sa tipi. Gen: aaaaaaaaa! Motiv avem cu totii: pandemia; in varianta home-edition, aceasta presupune, printre altele, sa deschizi televizorul si sa primesti un flux de stiri care iti poate creste anxietatea. Realizezi asta cand iti tremura putin telecomanda in mana si simti butoanele mai grele, asa cum pateste si unul din personajele clipului de promovare de tara, facut de M&C Saatchi Group.

De fapt, toate personajele din poveste ating un punct terminus in anxietatea lor si defuleaza. Apoi, se intampla ceva des intalnit in advertising, o teleportare intr-o alta lume. Spre deosebire de astfel de cazuri, cand beneficiile unui produs - a unei pungi de chipsuri sau a unui parfum - te trimit intr-o lume ideala, aici, personajele ajung, justificat, direct in produs. In Islanda. Adica intr-un spatiu raw, deschis, unde poti sa tipi cat te tine de tare. Hmm, daca-ar fi asa usor…

Intr-un fel, este. Tot ce trebuie sa faci e sa iti inregistrezi tipatul si sa-l trimiti la lookslikeyouneediceland.com, si frustrarea ta va rasuna in boxele amplasate in tara promovata. Asta faceau si personajele.

Iar asta e mult mai bine, apropo de ce spuneam la inceput, decat clipul simplist, lansat luna trecuta, pentru aceeasi platforma, in care nimanui nu-i vine sa tipe, nici de frustrare, nici de extaz.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related