Ubisoft și UNArte îmbină arta și tehnologia într-o galerie virtuală

Ubisoft și UNArte îmbină arta și tehnologia într-o galerie virtuală

Galeria Ubisoft x UNArte reunește lucrările studenților care urmează cursul de artă digitală 3D, bazat pe un curriculum unic, realizat de Ubisoft.

Ubisoft continuă să susțină educația și dezvoltarea abilităților digitale ale tinerilor artiști, iar anul acesta, în parteneriat cu Departamentul de Scenografie al Universității Naționale de Arte București lansează galeria virtuală Ubisoft X UNArte. Aceasta include o selecție a celor mai bune opere ale studenților care au urmat cel de-al doilea an al cursului de artă digitală 3D, bazat pe un curriculum realizat de experții în modelare, texturare și animație 3D ai Departamentului de Artă Ubisoft București.

Dacă în primul an de studiu cursanții au acumulat noțiuni introductive în modelarea și texturarea de scene 3D, anul acesta studenții au învățat tehnici de sculptură digitală de personaje, dar și cum să realizeze scene folosind motorul grafic Unreal Engine.

La finalizarea cursului cu o durată totală de 3 ani, participanții vor putea să își pună în aplicare cunoștințele în domenii variate, precum vizualizarea arhitecturală, publicitate, design industrial, printare 3D, crearea de jocuri video sau film.

 

"Vrem să le oferim studenților instrumentele potrivite pentru exprimarea creativității, dar și cunoștințele necesare pentru a-și lărgi perspectivele de carieră. Așa că anul acesta, colaborarea cu Ubisoft a devenit și mai strânsă: cursul de artă digitală 3D a intrat în programa de studiu a departamentului de Scenografie, și este acum opțional pentru toți studenții UNArte. Dacă în primul an am avut 40 de oameni înscriși la acest curs, în anul universitar care abia s-a încheiat numărul lor a crescut la 110.", spune Prof. Lector Univ. Dr. Anca Albani.

 

Teo Cazghir, împreună cu Alexandru Voinea și Cătălin Bercea, Environment Artists la Ubisoft, dar și profesori ai acestei discipline, și-au împărtășit atât cunoștințele tehnice despre arta digitală 3D, cât și cele legate de organizarea eficientă a cursurilor de la distanță, care s-au mutat online începând cu semestrul al doilea.

"Având experiența Ubisoft, noi știam deja ce înseamnă să lucrezi numai de acasă, așa că le-am putut oferi studenților tot sprijinul pentru a se adapta mai ușor la noul context, inclusiv pe zona de management al timpului sau ce tipuri de software să folosească pentru a colabora mai ușor.", spune Teo Cazghir.

 

 

"Atât pentru noi, cât și și pentru artiștii pe care îi îndrumăm, crearea acestei galerii virtuale în care să expunem operele de artă a venit ca un pas firesc pentru noi toți, lucrând de acasă. Acesta este modul nostru de a-i susține și promova pe acești tineri talentați într-o perioadă dificilă.", adaugă Alexandru Voinea.

 

Galeria Ubisoft X UNArte reunește peste 30 de opere, atât scene și compoziții foto, cât și video, și poate fi vizitată urmând acest link.

 

Ubisoft este unul dintre liderii în entertainment, cu un portofoliu bogat de branduri cunoscute la nivel mondial. Iar misiunea echipelor care lucrează la studiourile Ubisoft din întreaga lume este să livreze experiențe de gaming originale și memorabile pentru toate platformele.

Ubisoft București este un pilon important al industriei de gaming din România, fiind una dintre primele companii de acest gen, încă din 1992. Având în spate o istorie puternică de titluri de succes ca Silent Hunter, Blazing Angels sau H.A.W.X, studioul a migrat catre co-development și și-a lăsat amprenta pe block bustere ca Just Dance, Assassin’s Creed, Ghost Recon și Watch Dogs.

Fondată în anul 1864, Universitatea asigură o formare adecvată pentru viitorii practicieni şi teoreticieni, premiza esenţială a educaţiei oferite fiind racordarea la cerinţele societăţii române actuale, precum şi sincronizarea cu tendinţele şi curentele artistice semnificative ale artei contemporane universale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related