[A New Now] Andrei Pascu: Cum să faci din mască ceva cool, având în vedere că a devenit un accesoriu obligatoriu și necesar în viața de zi cu zi

[A New Now] Andrei Pascu: Cum să faci din mască ceva cool, având în vedere că a devenit un accesoriu obligatoriu și necesar în viața de zi cu zi

Andrei Pascu se gândea că la un moment dat, în viață, va face designuri de tricouri cool. 2020 i-a schimbat perspectiva (și nu numai lui). Așa că, de ceva vreme, se gândește cum să facă din masca ceva cool, având în vedere că a devenit un accesoriu obligatoriu și necesar în viața de zi cu zi. "A New Now" Design Challenge by George i-a venit în întâmpinare și i-a dat un imbold în acest sens, iar Andrei a înscris deja două propuneri în concurs.

Un impuls vrem să dăm și celorlalți creatori din România care citesc poveștile participanților la competiția noastră de design. Chemați inspirația, citiți brieful și creați masca anului

 Andrei povestește că din martie el și masca sunt de nedespărțiți. Și un design bun poate ar convinge și pe cei din jur să o poarte mai des. Mai multe despre Andrei, drumul lui în design și inspirație pe timp de pandemie, în rândurile de mai jos:

 

Bio pe scurt

Am 33 de ani, sunt născut Nehoiu, județul Buzău unde am și crescut. De 12 ani stau în București. Neavând o pregătire profesională în spate și fiind autodidact călătoria spre design a fost una mai mult decât aventuroasă, având zeci de alte joburi și făcând grafică în timpul liber. Însă de 6 ani lucrez pe un post de designer definitivat, într-o companie care activează în domeniul Esports pe plan internațional.

 

"A New Now" Design Challenge by George

Ca designer, te gândești măcar o dată în viață să faci design de tricouri. Însă acest an, 2020, ne-a schimbat perspectiva un pic si acum măcar o dată te gândești să faci din masca un accesoriu mai cool având în vedere că a devenit un accesoriu obligatoriu și necesar în viața de zi cu zi. 

 

Cum te-ai hotărât să te înscrii

Sloganul “A New Now” pentru că expresia #mainoiînșine o aveam de ceva timp în cap și am avut impresia că se potrivește perfect.

Ideea de a face design de mască nu a fost departe de mine în această perioadă și acest concurs a venit la fix, încât să pun și in practică ce aveam de gând. 

 

Procesul de creație

Pandemia ne-a făcut pe toți să fim mai uniți dar în același timp să păstram distanța, să realizăm că lucrurile mici contează cu adevărat și că în perioada asta dovedim că ne pasă de cei din jurul nostru stând mai mult cu noi. Atât noi, oamenii, cât și companiile care au ajutat în sensul acesta prin diferite forme.

Având sloganul deja în minte a fost destul de ușor să pun totul în pagină folosind sloganul #mainoiînșine atât ca pettern de fundal cât și ca mesaj principal. 

 

Brieful

A reunit valorile celor care știu ce presupune a fi ”împreună”, chiar și de la depărtare. Toată perioada asta ne-a facut un bine și ne-a dat timp să ne gândim mai mult la noi și la oamenii din jurul nostru, poate să fim un pic mai buni și de asemenea să ne recalculăm principiile, nu tot ce consideram a fi normal în viața de zi cu zi conta cu adevărat. 

Inspirația a venit chiar de la început si totul a mers foarte bine, eu în general nu sunt o persoană care despică firul in patru, prefer să merg condus de entuziasmul pe care mi-l oferă noul din fiecare proiect la care lucrez.

 

Ce le transmiți juraților

Trăim o perioada cu foarte multă engleză în publicitatea românească și poate un îndemn românesc cum e #mainoiînșine ar fi binevenit pentru a ne da puterea de a trece peste această perioadă și a încerca cu toții să ne gândim mai mult la noi și la oamenii din jurul nostru.

 

Ce ai vrea să știe publicul

Să ne gândim mai mult la noi, la oamenii dragi nouă, să conștientizăm că distanța pe care o luam pentru binele nostru, este și pentru binele celor din jur. Să fim #mainoînșine dar să realizăm că acest lucru este benefic pentru toată lumea. 

 

Când ai purtat prima dată mască anul acesta

În martie am început să port mască și de atunci am devenit nedespărțiți. 

Face parte din viața mea de zi cu zi, din 15 mai m-am întors la birou și o port în jur de 10 ore pe zi. Pe lângă mersul la cumpărături, transport în comun, etc. 

 

Ce fel de mască porți

Reutilizabilă dar cu mare grijă, masca trebuie spălată/dezinfectată tot timpul, purtată corect, să îți astupe atât gura cât și nasul, pentru a te proteja pe tine și pe cei din jurul tău. Este necesar să înțelegem că scopul ei principal este de protecție, nu este un accesoriu vestimentar în vogă. 

 

Ce spune masca despre 2020

Că rezoluțiile și promisiunile făcute de oameni pe 31.12.2019 sunt valabile și în 2021 cu speranța că 2020 să nu se mai repete niciodată în viețile noastre iar ca acest lucru să devină posibil este necesar să PURTĂM MASCĂ. 

[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related