Cum arata masca lui 2020? Ultimele trei zile de inscrieri la "A New Now" Design Challenge by George

Cum arata masca lui 2020? Ultimele trei zile de inscrieri la "A New Now" Design Challenge by George

Smiley face, supereroi, astronauti, conectare, pop art, rezilienta, responsabilitate. Acestea sunt cateva din simbolurile mastilor inscrise la "A New Now" Design Challenge by GeorgeSi pentru ca stim ca presiunea este cea care grabeste creativitatea in orice situatie, va anuntam ca au mai ramas doar 3 zile in care va puteti inscrie in competitia noastra de design. Asa ca nu mai asteptati inspiratia, ci mergeti in cautarea ei. Unii designeri au gasit-o in natura, altii in relatiile sociale. Unii s-au dus cu gandul pana in spatiu pentru o idee, altii au mers in trecut, pana la Adam. Multi s-au inspirat chiar de aici, din noul prezent. Pana pe 6 septembrie, ora 23.59, asteptam versiunile voastre asupra lui 2020, care sa se reflecte in masca anului. 

 

Masca e o forma de adaptare

Stim ca masca e necesara. Ca e prima masura de siguranta in lupta cu pandemia. Stim ca e un semn de adaptare, responsabilitate si rezilienta. Competiția "A New Now" Design Challenge by George” cheamă creatorii din România să faca din masca un accesoriu pe care oamenii sa doreasca sa il poarte, dincolo de necesitatea ei medicala. Să tranforme masca, dincolo eficiență. Să o facă un mesaj al conexiunii sociale. Sa dea, astfel, sensuri noi lui 2020. 

"A New Now"  e despre schimbarea continua, despre speranta si dezamagire, putere si vulnerabilitati. Despre cum ne adaptam in fiecare zi in moduri noi: ne-am digitalizat si ne-am descoperit lucruri noi. Ne facem cate un upgrade constant.

Masca e parte din această adaptare. Iar tu îi poți da forme noi. Mai sunt 3 zile in care poti participa la competitia noastra de design. 

 

  

Sfaturi de la juriu

Creativitatea si diversitatea mastilor inscrise in competitie au surprins juriu. Am vorbit cu cativa dintre cei care vor evalua lucrarile despre provocarea acestei competitii. Iata cateva insight-uri necesare pentru participanti:

George face parte din design-ul mastii, dar nu trebuie sa ocupe un loc central. Fiti creativi si integrati logo-ul in modalitati neasteptate :), spune Alexandru Ilie, Brand Manager Junior BCR

Sa fi inteles valorile George, sa fi stat pe @GeorgePeInsta si sa fi scroll-at pana la prima postare, sa fi parcurs materialele George, sa fi trait exprinta aplicatiei. George este cea mai design wise exprimare a unei solutii fintech. Prin translatie, masca este un wearable derivat din aplicatie. Practic vorbim despre o perpetua proiectare a acelorasi valori dar pe fonduri diferite, spune Mih LovinCreative Partner L2 

Ne dorim sa atingem latura sensibila a acestui proiect si sa spargem bula unor intrebari care plutesc destul de greu. Masca e un motiv de tensiune sociala? E o proba a responsabilitatii? Va fi efemera ca un trend?, explica Laura Plugaru, Online Communications Expert, BCR.

Avand in vedere ca ne adresam in special Generatiei Z, tinerii de azi care schimba in bine lumea de maine au aratat un nivel ridicat de optimism pentru potentialul pe care il poate oferi tehnologia. De aceea credem ca prin intermediul lucrarilor inscrise acestia vor reusi sa recontextualizeze perspectivele asupra temei „A New Now”, spune Katerina Todorovski, Brand Manager Senior George

Juriul competitiei este format din: Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George, Ana Maria Ghiurca, Head of Digital Marketing, BCR, Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George, Andreea Cristina Blejan, Expert Comunicare Online, BCR, Laura Plugaru, Expert Comunicare Online, BCR, și Adrian Saveanu, Brand Manager, George, Mih Lovin, Creative Partner L2 si Daian Man, Creative Mastermind L2.

 

Inspiratie de la participanti

Concurenta da nastere la cele mai bune idei. In cadrul fiecarei competitii The Creator vorbim cu participantii despre procesul de creatie, inspiratie si felul in care au abordat brieful. Povestile lor constituie o sursa de inspiratie atat pentru ceilalti concurenti, dar si pentru restul comunitatii creative din Romania.

Perspectiva asupra lui 2020 a constituit o sursa de inspiratie pentru cei care au creat mastile "A New Now" Design Challenge by George. 

Ar trebui sa ramanem constienti de situatia actuala, dar sa privim mai degraba cu speranta, credinta si curaj spre perioada “post pandemie” (colaborand cu totii pentru a o face posibila cat mai curand), decat cu nostalgie spre perioada “inainte de masca”, sau cu tristete si frica spre perioada “cu masca”, spune Eugen Golumbeanu

 Am auzit diverse dezbateri despre cum masca depersonalizeaza, impiedica comunicarea eficienta si raceste relatiile sociale. Cand m-am decis sa intru in competitie mi-am propus sa demonstrez ca aceasta perceptie este falsa, spune Casandra Bodron

Pandemia ne-a făcut pe toți să fim mai uniți dar în același timp să păstram distanța, să realizăm că lucrurile mici contează cu adevărat și că în perioada asta dovedim că ne pasă de cei din jurul nostru stând mai mult cu noi. Atât noi, oamenii, cât și companiile care au ajutat în sensul acesta prin diferite forme, crede Andrei Pascu

Ceea ce am incercat eu sa redau in lucrare este ca avem nevoie de spatiu, de distantare sociala, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne rupem unii de altii. La fel ca si cei doi astronauti, sa ramanem distantati, dar totusi sa reunim legaturile pe care le aveam inainte, spune Alexandra Costea

 

E randul tau: creeaza masca anului 

Si acum ca te-am convins, iar presiunea deadline-ului isi spune cuvantul, iti amintim detaliile tehnice.

Cum participi: Citești brieful. Creezi o mască nouă, care sa reprezinte cel mai bine perspectiva ta asupra "A New Now", pe template-ul dat. (Il poti descarca aici). 

Apoi te înscrii în competiție până pe 6 septembrie și lași publicul și juriul să își facă treaba. 

Jurizarea. Voturile publicului vor influenta nota finala a fiecarui design in proportie de 30%, iar apoi sunt evaluate de juriu, al carui feedbackul reprezintă 70% din nota finală. 

Premii: inspirație financiară și expunerea publică.  Pe lângă popularitatea care vine o dată cu această competiție, lucrarile câștigătoare vor fi prezentate la Art Safari.

  • Premiul 1: 1000 euro
  • Premiul 2: 700 euro
  • Premiul 3: 500 euro
  • Premiul 4: 300 euro

Bonus: 10 măști cu propriul design castigator.

Reamintim timingul competiției:

Perioada de înscrieri: 17 august - 6 septembrie 2020
Votul publicului: 7 – 10 septembrie 2020
Votul juriului: 7 - 10 septembrie 2020
Anunțul câștigătorilor: 11 sepetembrie 2020

Ce a insemnat pentru tine 2020? Cum putem trece impreuna peste aceasta perioada? Ce spune masca despre anul acesta? Oricare din aceste raspunsuri poate aduce inspiratia necesara pentru a crea masca lui 2020. 

[Citeste Brieful si inscrie-te in competitie aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related