Creează masca anului. "A New Now" Design Challenge by George

Creează masca anului. "A New Now" Design Challenge by George

Anul 2020. Mașini zburătoare, vacanțe pe Jupiter, oameni îmbrăcați în costume de latex argintiu, o pastilă verde în loc de cină.
Ne-am imaginat în multe feluri viitorul. Și oamenii SF-urilor erau îmbrăcați de fiecare dată în costume extravagante, stranii, uimitoare. Cine ar fi crezut acum câteva zeci de ani că în 2020 cel mai important fashion statement va fi masca? Cine și-ar fi imaginat chiar la începutul acestui an că sezonul de toamnă va fi marcat printr-un accesoriu care te definește ca cetățean responsabil?
Și cu toate acestea suntem aici. Masca ne definește noua realitate. Iar George, care privește mereu spre viitor, în timp ce transformă prezentul, are pentru creatorii din România o provocare: să facă din mască un statement asumat, adevăratul simbol al noului prezent. Dăm startul "A New Now" Design Challenge by George, competiția în care te chemăm să creezi masca anului, cea pe care vrei să o vezi pe fețele oamenilor din jurul tău.

 

Noul prezent

Nimeni nu era pregătit pentru 2020. Sau pentru toamna aceasta, care se anunță implacabilă.
Asta e noua realitate: schimbările nu mai sunt date de anotimpuri sau sărbători, ci de cifre, vaccinuri, măsuri de siguranță. 

2020 va primi, probabil, multe denumiri de la istoricii viitorului. Dar simbolul lui îl știm deja: este masca. 

Masca a fost, în primul rând, necesitate. Un element de siguranță pe timp de pandemie. Una din cele mai elementare măsuri de protecție.
Apoi, masca a devenit un însemn social. În această perioadă a incertitudinilor și schimbărilor, masca a constituit un reper important:

e simbolul solidarității, al respectului, al comunității. 

Masca a fost ocazie de tensiune socială, motiv de dezbatere, probă a responsabilității.
A reunit valorile celor care știu ce presupune a fi ”împreună”, chiar și de la depărtare. 

Masca este amprenta noului prezent. Competiția "A New Now" Design Challenge by George” cheamă creatorii din România să dea semnificații noi acestui simbol al lui 2020. Să tranforme masca, dincolo eficiență. Să o facă un mesaj al conexiunii sociale. 

De șase luni vorbim continuu de ”noul normal”. Dar nimeni nu știe, de fapt, cum arată acest nou normal. Cum se simte. Cum îi ținem piept. Sau cât va dura.  

Noul normal e despre schimbarea continua, despre speranta si dezamagire, putere si vulnerabilitati. Despre cum ne adaptam in fiecare zi in moduri noi: ne-am digitalizat si ne-am descoperit lucruri noi. Ne facem cate un upgrade constant.

 Masca e parte din această adaptare. Iar tu îi poți da forme noi. 

 

Cum participi

E simplu. Citești brieful. Cauți inspirație, te documentezi.
Creezi o mască nouă, aceea care reprezintă cel mai bine "A New Now". Sau ce vrei tu să reprezinte. Important e să îi inspire și pe ceilalți.

Apoi te înscrii în competiție până pe 6 septembrie și lași publicul și juriul să își facă treaba. 

 

Must-uri si consideratii

- In primul rand, descarca template-ul pe care urmeaza sa lucrezi si vei gasi layout-ul mastii pentru care vei propune designul tau;
- Integreaza in design logo-ul minimalist George; "G"-ul poate fi parte din detaliile designului, nu neaparat amplasat central; 
- Bineinteles, de respectat conceptul "A New Now" pe parcursul construirii propunerii tale. 

Pentru explicatii si detalii tehnice avansate, nu ezitam si te trimitem din nou catre brieful complet, unde gasesti detalii despre suprafata pe care te vei desfasura.

 

Juriul

Lucrările din competiția  "A New Now" Design Challenge by George”  sunt votate de public și evaluate de juriu.
Voturile publicului vor influenta nota finala a fiecarui design in proportie de 30%.
Inscrierile sunt evaluate de ochiul critic al juriului, iar feedbackul lui reprezintă 70% din nota finală. 

Juriul este format din: Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George, Ana Maria Ghiurca, Head of Digital Marketing, BCR, Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George, Andreea Cristina Blejan, Expert Comunicare Online, BCR, Laura Plugaru, Expert Comunicare Online, BCR, și Adrian Saveanu, Brand Manager, George, Mih Lovin, Creative Partner L2 si Daian Man,  Creative Mastermind L2

 

Premii

Știm bine ce hrănește sufletul creatorilor de pretutindeni: faima. Dar și banii stimulează creativitatea.
Iar noi venim cu amândouă: și inspirație financiară pe măsură și expunerea publică.  

  • Premiul 1: 1000 euro
  • Premiul 2: 700 euro
  • Premiul 3: 500 euro
  • Premiul 4: 300 euro

Bonus: 10 măști cu propriul design castigator.
Pe lângă popularitatea care vine o dată cu această competiție, lucrarile câștigătoare vor fi prezentate la Art Safari.

 

Timingul competiției

Perioada de înscrieri: 17 august - 6 septembrie 2020
Votul publicului: 7 – 10 septembrie 2020
Votul juriului: 7 - 10 septembrie 2020
Anunțul câștigătorilor: 11 sepetembrie 2020

 

Despre George

Deși cu toții îl cunoaștem pe George, venim cu câteva insight-uri necesare pentru a înțelege mai bine competiția.
Inspirația lui trebuie să se regăsească în designurile înscrise în competiție.

George este primul banking inteligent din Romania.

George se definește Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur.

George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale.

In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care îi împărtășește preocupările la intersecția dintre artă, trenduri și tehnologie. 

 

Ce urmează

Acum știi tot. Chiar și așa, mai citește încă o dată cu atenție brieful competiției.
Fii atent la detalii. Apoi, apucă-te de treabă. 

Ce e masca pentru tine? Cât spune ea despre 2020? Ce ar trebui să spună?
Ce ai vrea să vezi pe fețele oamenilor, când îi vezi pe stradă?
Doar câteva întrebări, pentru a provoca inspirația.

Te așteptăm cu cele mai suprinzătoare idei de măști pentru sezonul de toamnă 2020.
Înscrie-te la "A New Now" Design Challenge by George.

 

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timișoreana, Ursus), Honda România (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related