[A New Now] Laura Plugaru: Masca, un simbol al distopiei anului 2020, dar si un simbol al rezilientei

[A New Now] Laura Plugaru: Masca, un simbol al distopiei anului 2020, dar si un simbol al rezilientei

Intre masca medicinala – simbol al sanatatii, si masca personalizata – un statement al unui stil personal, e un spatiu al manifestului, spune Laura Plugaru, Online Communications Expert, BCR. Este spatiul in care chemam creatorii din Romania sa isi puna amprenta asupra prezentului si sa creeze masca anului la "A New Now" Design Challenge by George

Ne dorim sa atingem latura sensibila a acestui proiect si sa spargem bula unor intrebari care plutesc destul de greu. Masca e un motiv de tensiune sociala? E o proba a responsabilitatii? Va fi efemera ca un trend? 

Laura face parte din juriul competitiei si le recomanda artistilor sa o vada dincolo de eficienta individuala si sa aseze propunerea lor pentru masca anului in propria sa perspectiva despre acest „New Now”. Asa ca asteptam versiunile voastre asupra schimbarilor lui 2020. Si vorbim cu Laura Plugaru despre sensbilitatile acestei competitii, masti, responsabilitate si cum ne-a schimbat, pana acum, pandemia. 

 

Impresii & concluzii de pandemie

A fost o perioada putin spus aglomerata, in care a trebuit sa gasesc solutii pentru probleme pe care nu le-am mai intampinat. Partea buna, in schimb, este ca fiecare zi semana exact cu un bootcamp online, cu un schimb imens de energie pozitiva care ne-a mobilizat foarte repede.

Am intrat intr-o etapa foarte creativa si plina de noi initiative, iar ceea ce ne-a motivat si mai tare sa mentinem ritmul si sa tinem moralul sus a fost cantitatea uriasa de feedback pozitiv primita de la clienti. Per total, a fost o experienta foarte challenging, dar din care au iesit multe lucruri frumoase si curajoase.

 

A New Now" Design Challenge by George

Sensibilitatea sta exact in a da un nou sens mastii, in acest ‚,New Now’’. Intre masca medicinala – simbol al sanatatii, si masca personalizata – un statement al unui stil personal, e un spatiu al manifestului. Ne dorim sa atingem latura sensibila a acestui proiect si sa spargem bula unor intrebari care plutesc destul de greu. Masca e un motiv de tensiune sociala? E o proba a responsabilitatii? Va fi efemera ca un trend?

 

Sfaturi pentru concurenti

As vrea sa le mentionez ca provocarea lansata de noi vine in completarea actiunilor BCR si George din primavara si vara acestui an, de educare in directia #staycontactless. George nu incurajeaza doar platile contactless, ci si un stil de viata contactless, prin distantare si preventie.

Competitia porneste de la masca - produs si propune explorarea ideii de masca - manifest. Le recomand artistilor sa o vada dincolo de eficienta individuala si sa o aseze fiecare in propria sa perspectiva despre acest „New Now”.

 

Integrarea lui George in lucrari

George este foarte permeabil, asa ca le ofera artistilor o mare flexibilitate de lucru. Singura regula este de a asimila nativ logo-ul in universul propriu al artistului, tinand cont, bineinteles, de subiectele preferate ale brandului: art, digital & tech. Logo-ul nu trebuie sa fie neaparat considerat motivul central, cat enabler-ul proiectului creativ.

 

Asteptari

Am creat contul @GeorgepeInsta in asa fel incat sa reprezinte o inspiratie, dar si sa fie usor pentru oricine sa il defineasca pe George. Le recomand participantilor sa ia in considerare dinamica artsy si originala a lui George, de la lansare pana in prezent.

 

Ce aspecte veti lua in mod special in considerare 

Ne uitam la ancorarea in realitate, la puterea mesajului, la integrarea nativa a lui George in executie, la pastrarea directiei digital/ art/ tech si, evident, la originalitatea stilului.

 

Cand ai purtat prima data masca

Am fost early adopter in privinta mastii, inca din luna martie. Pana acum am preferat mastile de unica folosinta. Ce-i drept, nici nu m-a fermecat design-ul uneia reutilizabile, asa ca astept rezultatul competitiei noastre :)

 

Ce spune masca despre 2020 

Masca imi pare in acelasi timp un simbol al distopiei anului 2020, dar si un simbol al rezilientei. O noua forma de adaptare. Pentru mine, invatamintele anului astuia sunt despre cat nu stiai ca poti sa te reincarci si in cate feluri poti de fapt sa te reinventezi, in fata unor scenarii ce ti-ar fi parut de neabordat.

 

Cum arata pentru tine A New Now 

Eu una apreciez mai mult lucrurile obisnuite, pe care pana acum le vedeam ca pe un dat. Asa ca am devenit brusc mult mai constienta de sanatatea mea si a familiei, de circumstantele in care pot calatori, iar intalnirile cu prietenii sau imbratisarile sunt mai vii. Raman atenta la toate schimbarile pe care le percep si incerc sa invat din fiecare experienta, incerc sa inlocuiesc anxietatea cu recunostinta, pe cat de mult posibil.

 

Cu ce speri sa ramana oamenii dupa pandemie

Cu o constientizare mai buna a propriei vieti si cu mai multa incredere in fortele proprii. 

 

[Citește Brieful pentru a crea Masca anului și înscrie-te în competiție aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se definește Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care îi împărtășește preocupările la intersecția dintre artă, trenduri și tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related