[A New Now] Tatiana Grigorescu: M-am gândit la lucrurile simple care ne fac viața mai frumoasă în momentele în care suntem puși la încercare

[A New Now] Tatiana Grigorescu: M-am gândit la lucrurile simple care ne fac viața mai frumoasă în momentele în care suntem puși la încercare

Homemade Happiness se numește lucrarea Tatianei Grigorescu, înscrisă la "A New Now" Design Challenge by George. Și ar vrea ca ea să reprezinte un fel de talisman împotriva negativității. Avem nevoie de fericire pentru a trece de această perioadă, chiar și de fericirea aceea ”făcută în casă” din lucruri simple, dar care duc mai departe optimismul.

Cu toate că a fost o perioadă destul de dificilă, am încercat să o privesc cu cât mai mult optimism și să îi dau cât mai multă culoare.

Despre asta este vorba și în competiția noastră de design: să dăm sensuri noi prezentului. Am primit peste 200 de răspunsuri de la creatorii din România despre ce înseamnă pentru ei A New Now. Perioada de înscrieri s-a încheiat, acum a e rândul publicului și al juriului să se implice. Te așteptăm să votezi masca anului. Iar noi vorbim în continuare cu participanții despre design, inspirație, pandemie, mască și simbolurile lui 2020. 

 

Bio pe scurt

Am 27 de ani și sunt din București. Am absolvit licența și masterul la secția de scenografie a Universității Naționale de Artă din București. Timp de 2 ani după ce am terminat facultatea am lucrat ca scenograf în domeniul cinematografic, ca dupa aceea să descopăr publicitatea și să îmi placă. Momentan lucrez ca art director într-o agenție.

 

"A New Now" Design Challenge by George 

Am aflat de concurs de la o prietenă. După ce am văzut brief-ul mi-am dat seama că e o ocazie bună de a exprima tot ce au însemnat pentru mine ultimele luni. Cu toate că a fost o perioadă destul de dificilă, am încercat să o privesc cu cât mai mult optimism și să îi dau cât mai multă culoare.

 

De unde a venit inspirația

Am trecut prin mai multe sketch-uri de idee până să îmi dau seama că tema “A New Now” este foarte personală și că, în acelasi timp, se regăsește în noile obiceiuri dobândite de fiecare dintre noi în perioada de izolare. M-am gândit la lucrurile simple care ne fac viața mai frumoasă în momentele în care suntem puși la încercare.

 

Etapele de creație

M-am uitat în jurul meu și l-am văzut pe motanul meu Gizmo care dormea pe volumele cu istoria circului pe care parcă niciodată nu le terminam de citit. M-am uitat la laptopul meu pe care îl țin în brațe zilnic, la avocado-ul pe care l-am plantat de curând și de care am prins drag, și la telefonul care mi-a adus familia și prietenii mai aproape atunci când nu aveam alt mod de a-i vedea. Iar cât mă gândeam la toate astea pe balcon, mi-am dat seama încă o data cât de norocoasă sunt să am parcul fix sub geam.

Sunt sigură ca fiecare din noi are cel puțin câteva experiențe asemănătoare, iar eu am ales să le transpun în masca. E ca și cum a-i lua cu tine un mood, o stare de bine care te și protejează.

 

Brieful

Cred că cel mai mult m-am axat pe cum se simte acest nou prezent, la ce te gândești când spui asta. Iar pe mine m-a dus cu gândul la cum poți rămâne conectat cu lucrurile care îți plac, și cum te poți reconecta cu obiceiurile pe care ai fost nevoit să le uiți.

 

Dificultăți

Din perspectiva mea, cel mai greu a fost să imi aleg “elementele”, să reduc la ce înseamnă esențial și nu din punct de vedere al necesităților fizice, cât emoționale.

 

Ce transmiți juriului

Că ar trebui să ne bucurăm de lucrurile pe care le avem pentru că acestea ne țin aproape unii de alții, ne fac sa ne simțim bine și de cele mai multe ori ele sunt singurele de care avem nevoie.

 

Ce ai vrea să știe publicul

Aș vrea sa vadă în această mască o stare de spirit care te incurajează să treci peste momentele grele, un “talisman” împotriva negativității.

 

Când ai purtat prima dată mască

Cred că am purtat prima dată cu ceva timp înainte să devină obligatorie, o văd ca pe o necesitate. Vreau să mă protejez pe mine și pe toți cei de lângă mine.

Am înteles de la început cât de importantă este și nu am văzut-o niciodată ca pe un inconvenient. Este un accesoriu care salvează vieți.

 Momentan port mască de unică folosință, dar cred că voi începe să folosesc una reutilizabilă. Trebuie să avem grijă de noi, dar și de natura din jurul nostru.

 O port în fiecare zi în lift, în uber, la magazin, în orice spațiu închis sau afară unde sunt oameni în grupuri.

  

Ce spune masca despre 2020 

Cred că masca demonstrează că viitorul poate pregăti evenimente neașteptate, care ne schimbă viața și ne învață să o prețuim. Totodată este o dovadă ca dacă avem grijă unii de alții, putem să ne trăim „normalul” într-un mod nou, dar sigur.

 

Asteptam voturile voastre pentru a alege masca anului.
Vezi designurile propuse si voteaza-le pe cele care te-au impresionat.

[Votează aici masca anului]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related