[Start în creație] Svetlana Postolachi: Ori suntem prea cuminți, ori alegem hype-ul ieftin, de prost gust și ofensator

[Start în creație] Svetlana Postolachi: Ori suntem prea cuminți, ori alegem hype-ul ieftin, de prost gust și ofensator

În publicitate nu-i ca la lecțiile de română: cu cât mai extravagante erau textele, cu atât nota era mai mare. Las’ că ne învață universitatea! Acolo o să ne spună cât e de important să vorbești pe limba publicului tău. 

Imediat ce a absolvit Facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării, Svetlana Postolachi se ocupa intensiv cu trimiterea CV-urilor. A lucrat mult, cu bani puțini, câteodată. Pentru că: subestimare. Iar în prezent activează în calitate de Content Manager și Copywriter, colaborând cu diferite agenții (Ogilvy Moldova, DO.M) și clienți personali.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related