[Cupa Agentiilor la Gaming] Alecsandru Grigoriu: Companiile incep sa asculte iar de noi, jucatorii. Observ mai multa atentie la gameplay

[Cupa Agentiilor la Gaming] Alecsandru Grigoriu: Companiile incep sa asculte iar de noi, jucatorii. Observ mai multa atentie la gameplay

#Truestory. Microbul e atât de puternic, încât, dacă apesi tasta "g" la el in browser, nu iti apare "Google", ci ”Gazeta Sporturilor" ca prima optiune de pagina. Plus că Fifa este un guilty pleasure. Era doar firesc, în astfel de conditii, ca Alecsandru Grigoriu, Independent UX/Product Design Consultant, să fie printre primii înscriși la Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de  MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.

Alecsandru nu a avut ocazia să joace inca Fifa 21, va sparge gheata chiar la campionatul agentiilor. Le-a jucat insa pe toate, incepand cu Fifa 98, asa ca va fi un competitor de luat in seama. 

Jocurile video sunt o modalitate confortabila pentru a te relaxa si a mai iesi putin din cotidian.
Daca iti implici si prietenii, se lasa cu siguranta cu un "full-night". 

Alecsandru povesteste in randurile de mai jos despre prima consola cu Rambo pe coperta si primele jocuri video, pe care a inceput să le joace in generala, despre fotbal, bineinteles, si participarea lui la Cupa Agentiilor la Gaming. 

 

Cum te-ai hotarat sa te inscrii in Cupa Agentiilor la Gaming

Imi place gaming-ul la nivel de hobby, iar Fifa este printre jocurile guilty-pleasure.
Iar oportunitatea de a contribui la MagiCAMP in timp ce joc Fifa o consider un win-win.

Vad ideea competitiei drept un combo reusit care sper sa atraga cat mai multi pasionitati din industrie.

 

Experienta de gamer

Gamer e mult spus. Am fost expus la jocuri cand eram prin clasele V-VIII, cand parintii mi-au cumparat o replica dupa NES (Nintendo Entertainment System). Tin minte si acum: Se numea "Terminator" si il avea pe "Rambo" pe coperta :)) 

Printre primele jocuri au fost cele clasice, 8bit — Contra, TNMT, Street Fighter, Duck Hunt, Excitebike, s.a.m.d

 

De la Aladin la Warcraft

Cam greu de definit o piata atunci. Gaseam dischete galbene in librarii si ma rugam de parinti sau faceam schimburi prin cartier. Dupa, mai tarziu, am fost expus la jocuri pentru PC: de la Aladin pana la Red Alert sau Warcraft. Am trecut si prin febra CS 1.6.

Tin minte si acum cum eram fugarit prin cartier de baietii mai mari pentru ca le dadeam kick pentru ca foloseau cheat-uri — eram admin, aveam putere, dar si viteza :))

 

Ce joci acum

Joc ocazional Fifa cu fratele meu pe consola (PS4 slim edition), sau online cu alti jucatori random. In schimb, investesc mult in experiente si jocuri pentru PSVR. Urmeaza sa incerc Star Wars Squadrons. Cred ca asta va fi o experienta de referinta pentru gaming in VR. Desigur, mai bag o fisa si la Beat Saber, Pistol Whip, Super Hot sau Just Dance (alt guilty pleasure).

 

Ce iti place cel mai mult la jocurile video

Le consider o modalitate confortabila pentru a te relaxa si a mai iesi putin din cotidian. Daca iti implici si prietenii, se lasa cu siguranta cu un "full-night". 

 

Cum au evoluat jocurile video

Consider ca, incet-incet, companiile incep sa asculte iar de noi, jucatorii. Observ mai multa atentie la gameplay, observ ca se lasa mai moale cu micro-tranzactiile. E o perioada buna de a fi gamer. 

 

Experienta in Fifa 21

Inca nu am avut ocazia sa joc Fifa 21. Le-am jucat pe toate incepand cu Fifa 98, iar ultimul pe consola este Fifa 20. Voi sparge gheata cu '21 acum la campionat.

 

Pasiunea pentru fotbal

Sunt microbist, dar nu practic. Cand joc totusi, prefer sa fiu portar (in tinerete din obligatie :P, acum din placere).

Sunt asa de pasionat incat atunci cand intri la mine in browser, si apesi tasta "g"... nu iti apare "Google" ci iti apare "Gazeta Sporturilor" ca prima optiune de pagina #truestory.

 

Echipa favorita

Din afara tin cu Arsenal Londra, iar din Romania tin cu Dinamo Bucuresti.

 

Cum crezi ca te ajuta backgroundul si jobul 

Ma consider o persoana analitica, si sper sa aplic aceasta trasatura in jocul meu.

 

Cum te vei antrena

Am sa joc 1-2 meciuri inainte cat sa-mi fac incalzirea.

 

Atuul tau la Cupa

I'm in it to have fun.

 

Cu ce sperante si asteptari intri in competitie

No expectations are the best expectations

 

Un mesaj pentru concurenti :)

Fairplay & Funplay

 

Inscrie-te in Cupa Agentiilor la Gaming pana pe 2 noiembrie:

 

 
powered by Typeform

 

Un rezumat al desfasurarii

  • Concurentii isi vor demonstra talentele la FIFA Online Friendlies 85 overall*, iar jocul se va defasura pe consola PlayStation 4, editia FIFA 21.
  • Evenimentul va avea loc exclusiv online, iar etapele finale ale competitiei se vor transmite live prin streaming, durata unei partide fiind de 12 minute.
  • Perioada de derulare a Competitiei este 4-16 noiembrie
  • Prima runda a competitiei se va desfasura in grupe in zilele de 4, 5 si 6 noiembrie. Cei mai buni 16 jucatori vor trece mai departe
  • In optimi, sferturi si semifinale, meciurile se vor desfasura in formatul BO3 (Best of 3)
  • Finala se va desfasura in formatul BO5 (Best of 5)
  • Inscrierile se pot face pana pe 2 noiembrie in formularul de mai jos
  • Anuntarea programului de joc: 3 noiembrie pe IQads si pe adresele de email ale participantilor inscrisi
  • Jocurile din competie o sa fie programate spre sfarsitul programului de lucru, incepand cu ora 18:00. In zilele de sambata si duminica nu vom juca.

Pe scurt:

  • Inscriete-te in formularul de mai sus.
  • Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
  • Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming

This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

Despre Cupa Agentiilor la Gaming

Cupa Agentiilor la Gaming este competitia de gaming pentru creativi, oameni de marketing si productie, fie ca lucreaza in agentie, companie sau sunt freelanceri.

Partenerii de joc ai editiei FIFA 21 sunt: PlayStation, Tazz by eMAG, SAMSARA, Lay's, Pepsi, Ursus, Jameson si Wanted.

Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation este un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related