Tom Wilson: Prezentarea unei povești este calea noastră, ca societate, prin care spunem „Uite! Acest lucru este important!”

Tom Wilson: Prezentarea unei povești este calea noastră, ca societate, prin care spunem „Uite! Acest lucru este important!”

În plină pandemie, pentru că este deja momentul să privim în stânga și în dreapta crizei din spitale, Hope and Homes for Children a lansat o nouă campanie de strângere de fonduri pentru a-i ajuta pe copiii vulnerabili să rămână lângă familiile lor. Spotul campaniei a fost realizat împreună cu regizorul Tom Wilson, care face spune o poveste emoționantă despre copiii singuri ce își așteaptă părinții plecați să muncească și despre riscul instituționalizării celor care trăiesc în sărăcie.

”Era important și să nu existe vreun sentiment de vină în poveste. Ideea este că mama este forțată să-și lase copilul singur pentru perioade din ce în ce mai lungi - nu pentru că este o mamă rea, ci din cauza nevoilor materiale”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related