Culori noi pentru spiritul urban de la castigatorii "A New Now" Street Art Challenge by George

Culori noi pentru spiritul urban de la castigatorii "A New Now" Street Art Challenge by George

Daca faci o calatorie cu mintea, ochii si sufletul prin galeria urbana creata de artistii care au participat la "A New Now" Street Art Challenge by George, te vei simti mai usor. Cu siguranta vei zambi de multe ori sau te vei opri mirat in fata unor pereti pe care nu ii intelegi. Iti vei pune intrebari. Vei respira. Arta are puterea asta: de a da griul la o parte si de a ridica greutatile certitudinilor, pentru a deschide posibilitati noi. Ce bine ar fi daca ne-am putea plimba prin orasele noastre si am fi inviorati in acelasi fel! Exista deja locuri pe strazile din Romania unde artistii de street art surprind trecatorii si coloreaza spiritul orasului, deschizand portile unei galerii urbane.

Competitia de arta stradala a vrut sa incurajeze acest spirit si sa dea un impuls comunitatii creative de a-si pune amprenta asupra spatiului public. Raspunsul creatorilor din Romania a fost nemaipomenit. Iata care sunt cele mai bune lucrari ale concursului, votate de public si evaluate de juriu.
Ma jos, lista lucrarilor castigatoare "A New Now" Street Art Challenge by George.

 

Intre acasa si afara este un intreg univers

Oamenii au nevoie de orasul lor. Si asta s-a vazut cel mai bine in 2020. Pana acum, treceam grabiti pe strazile lui cu destinatii precise - job, intalniri, statia de autobuz, acasa. In 2020 am avut timp sa il privim cu ochi noi. Si ne-am dat seama ca si el are nevoie de noi. 
"A New Now" Street Art Challenge by George a venit ca o incercare de insufletire a spatiului public. Si a provocat creatorii din Romania sa regandeasca spiritul urban, sa ii dea interpreatari noi.
Lucrarile lor au fost uimitoare. Publicul a ales preferatele, juriul a evaluat si a notat, iar acum noi va prezentam cele mai bune propuneri ale competitiei, pe care le veti putea vedea in curand in Bucuresti, Brasov, Iasi si Constanta. 

 

Au fost alese patru lucrari castigatoare, cate una pentru fiecare loc propus din cele patru orase:

 

Lucrarea castigatoare pentru Brasov

Lucrare propusa de: Wanda Hutira si Maria Zurbagiu

 

Lucrarea castigatoare pentru Bucuresti

  Lucrare propusa de: Wanda Hutira

  

Lucrarea castigatoare pentru Constanta

  Lucrare propusa de: Cristian Moldovan

 

Lucrarea castigatoare pentru Iasi

  Lucrare propusa de: Raimund Matasel

 

Intreg Clasamentul este aici.

 

Premii in valoare de 9000 de euro

Ceea ce e cu adevarat special la competitia noastra este expunerea urbana, la o marime importanta.
Lucrarile castigatoare vor face parte din spiritul urban din Bucuresti, Constanta, Brasov si Iasi.

Premiile concursului sunt in valoare de 9000 de euro si vor fi acordate in doua etape, in functie de Concept si Implementare.

Castigatorii vor primi 500 de euro inainte de implementare si restul dupa realizarea muralelor. 

  • Bucuresti – 2500 eur
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Bucuresti + 2000 euro - executia ei]
  • Constanta – 2000 
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Constanta + 1500 euro - executia ei]
  • Brasov – 2000 
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Brasov + 1500 euro - executia ei]
  • Iasi – 2500 
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Iasi + 2000 euro - executia ei]

Cei 4 finalisti vor fi asigurati cu cate o Asigurare pentru Accidente Persoane, timp de 1 an, cu o suma asigurata de 100.000 lei, iar costurile vor fi suportate de catre BCR Asigurari de Viata VIG.   

George a sustinut de la inceput comunitatea de artisti vizuali, iar acum facem impreuna urmatorul pas catre o noua normalitate. Aceea in care asiguram riscul de accident al celor patru muralisti care vor schimba fata orasului alaturi de George. Ne bucuram ca ne putem arata sustinerea fata de aceasta meserie si ca putem atrage atentia, la nivel de industrie, in sensul constientizarii riscurilor care pot aparea in derularea acestor proiecte.
Andreea Bucur – Marketing Advisor, BCR Asigurari de Viata

 

Lucrarile castigatoare vor fi expuse pe un perete mare din Floreasca, intr-o zona glam a Bucurestiului, pe un transformator electric din Brasov care are propria insula verde in mijlocul unei intersectii centrale, pe zidul Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi si pe faleza Cazinoului, in apropiere de Roata de la Poarta 1 in Constanta. 

George, via Street Delivery Team, va acoperi integral logistica muralelor: vopseluri, nacele si orice alte materiale necesare. 

Lucrarile au fost evaluate apoi in felul urmator: voturile publicului au reprezentat 30% din nota finala, iar notele juriului au constituit 70%.

 

Juriul a fost format din: 

  • Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George
  • Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George
  • Adrian Saveanu, Brand Manager, George
  • Laura Plugaru, Expert Comunicare Online, BCR
  • Georgeta-Simona Ivascu, Membru al Consiliului Iasi
  • Carmen Andreea Zmaranda, Membru al Consiliului Brasov
  • Mihai Stebinger, Arh. Stebinger Mihai
  • Dragos Mazo, coordonator arte vizuale, Street Delivery Bucuresti
  • Cristian Neagoe, co-fondator & curator, Street Delivery Romania

 

Multumim artistilor care au participat la "A New Now" Street Art Challenge by George si ne-au oferit bucati uimitoare din universurile lor personale. Chiar daca doar patru dintre ele vor aparea pe zidurile din Romania in urma competitiei, speram ca a fost un impuls bun pentru a extinde efervescenta crearii de arta stradala si, mai ales, de a arata inca o data cat de multa nevoie au orasele de creativitatea si imaginatia locuitorilor lor.

 

Despre George

George este primul banking inteligent din Romania si se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Iubeste arta, tehnologia, inovatia, designul si face parte din toate conversatiile importante ale momentului. 

Despre Street Delivery

Street Delivery a fost initiat in 2006 de Fundatia Carturesti si Ordinul Arhitectilor din Romania pentru a oferi cetatenilor experienta strazii in spiritul oraselor gandite pentru oameni, nu doar pentru masinile lor. Credem ca orasul poate fi o panza care merita colorata, pentru a le propune cetatenilor arta in spatiul public, a crea pasiuni si a oferi identitate vizuala unor locuri orfane. Ne revendicam orasul strada cu strada, perete cu perete!

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related