Intersecții noi pentru orașe vechi. Creatorii sunt chemați să treacă granița dintre om și tehnologie la Human Technology Street Art Challenge by George

Intersecții noi pentru orașe vechi. Creatorii sunt chemați să treacă granița dintre om și tehnologie la Human Technology Street Art Challenge by George

2021 este un an diferit pentru noi toți. Suntem la granița unui restart sensibil, după o perioadă în care multe s-au schimbat în jurul nostru. Tehnologia ne-a demonstrat că este aproape și ne poate ajuta în momente de criză, pandemia ne-a făcut să ne dăm seama că e nevoie de perspective noi. E o perioadă bună în care să lăsăm în urmă unele prejudecăți și să explorăm singuri, cu deschidere și imaginație, granițele din jurul lor. S-a construit prea mult o graniță artificială între om versus tehnologie, AI versus emoții sau umanitate versus mașini. E timpul să privim deschis relația noastră cu tehnologia și să vedem unde ne-ar putea duce ea, dacă am înțelege că face parte din evoluția noastră.

Asta e provocarea lui George pentru creatorii din România: să exploreze liberi de prejudecăți granița dintre tehnologie și artă și să creeze, pornind de la această inspirație, murale pentru patru orașe din România. 
Human Technology Street Art Challenge by George e aici: o ocazie de reconectare a oamenilor cu tehnologia, arta și realitatea urbană.

 

Spațiul de întâlnire între lumi diferite 

Ne place uneori să privim trecătorii tocmai pentru că ne încântă diversitatea lor. Sunt anumite puncte de intersecție ale orașelor, acele hub-uri ale unor geografii personale, pe unde trec oameni dintre cei mai diferiți. Dar oricât de îndepărtați ar fi ca vârstă și backgrounduri, oricât de străine le-ar fi ambițiile și dorințele unii altora, există lucruri care îi fac pe toți să se oprească câteva secunde. Cum ar fi muralele care apar pe zidurile orașelor. Arta stradală este un spațiu de întâlnire pentru oameni din toate taberele posibile.

Acesta este motivul pentru care George sprijină inițiativele artiștilor stradali, încurajează arta urbană și se întoarce mereu la ea, prin competiții și proiecte noi.
Pentru că și misiunea George e aceea de a aduce împreună lumi diferite. Iar acum, George își întărește rolul de tech-socializer.

Human Technology Street Art Challenge by George este o competiție de murale din patru orașe din țară: București, Cluj, Timișoara și Sibiu. Brandul și-a făcut o tradiție în a colora orașele din România, prin mai multe competiții de artă stradală. După galeria de artă stradală de 3 kilometri de pe pilonii podului Aurel Vlaicu, unde expun artiști ca Saddo, Kitra, Ghica Popa, Pisica Patrata, SInboy & Pren, competiția "A New Now" Street Art Challenge by George, de anul trecut, în urma căreia au apărut lucrări noi, impresionante, în patru orașe din țară, urmează o nouă provocare George. 

 

De ce Human Technology?

Pentru că în 2021 avem cu atât mai multă nevoie de reconectare. Iar orașele pot deveni spații de intersecție și conexiune între locuitorii lor. Cu ajutorul artei, al tehnologiei și al imaginației.

Prin Human Technology Street Art Challenge, George vrea să reconecteze oamenii cu joaca, arta, tehnologia și distracția

Tehnologia dă naștere unor perspective și emoții contradictorii în oameni. Pe de o parte, e bucuria unor unelte care ne ajută să muncim, să trăim, să ne conectam cu ceilalți. Pe de altă parte, e teama de necunoscut, tensiunea unui viitor în care tehnologia e prea inteligentă pentru a o mai putea controla.

Competiția aceasta își propune, prin arta creatorilor din Romania, să desfacă această tensiune creata din prejudecăți.

Nu mai suntem în era Om versus Tehnologie, AI versus Emoții. Nu mai vorbim de o separare, din contră. Tehnologia înseamnă inspirație, noutate, schimbare. Tehnologia și toate mașinăriile pe care le construim sunt o parte din umanitate, o extindere a noastră, prin imaginație. E ceea ce ne face unici.

 

Creatori din toate zonele

Pornind de la această temă, creatorii din România sunt chemați să creeze propria lor versiune de simbioză om-tehnologie pentru a sta pe unul din pereții din București, Cluj, Timișoara și Sibiu și a-i inspira și pe ceilalți. 

Cum ne-a schimbat tehnologia? Care sunt limitele ei? Dar ale oamenilor? Cum e viața noastră datorită ei? Care sunt efectele acestor salturi tehnologice, la care suntem martori, în fiecare an? 

Creatorii din România sunt chemați să imagineze, să exploreze și să propună versiunea lor despre felul în care tehnologia și oamenii se influențează și co-există în 2021. După cum au demonstrat și celelalte competiții de artă stradală de până acum, backgroundul nu este important. Au participat creatori din toate zonele creative, de la fotografi și arhitecți, designeri grafici, pictori sau ilustratori. 

Important e să ai o idee fresh, să o transformi într-o lucrare wow și să o înscrii în o competiție

 

Brief & reguli

La fel de important e să citești Brieful înainte de a porni să creezi și să respecți câteva reguli simple ale competiției. 

Logo-ul George trebuie să facă parte din lucrare. 

  • Creatorii se pot juca cu textura, culoarea, patternul. Forma însă rămâne neschimbată.
  • Logo-ul poate fi integrat în ilustrație sau înconjurat de ilustrație. Oricare ar fi transformarea lui, logo-ul să rămână mereu recognoscibil. 

 

Jurizare

Lucrările vor fi evaluate, analizate și notate de juriu, care va realiza clasamentul final.

Membrii juriului sunt:

  • Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George
  • Adrian Saveanu, Brand Manager, George
  • Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George
  • Andrei Besliu, Group Creative Director, Cohn and Jansen
  • Wanda Hutira, Artist Indisciplinar
  • Carmen Zmaranda - Curator & Președinte Amural

 

Premiile competiției: 8.000 euro

Competiția oferă premii în valoare de 8.000 euro, câte 2000 de euro pentru fiecare locație.
Plus ocazia de a-ți expune lucrarea într-unul din cele patru orașe ale României, București, Cluj, Timișoara și Sibiu.

 

Etapele competiției

Perioada de înscrieri: până pe 15 iunie
Jurizarea făcută de public (30%) și juriul profesionist (70%): până pe 21 iunie
Anunțarea câștigătorilor: pe 22 iunie

 

Brieful este aici, tema este generoasă, cele patru orașe din România își așteaptă cu nerăbdare lucrările de artă care să îi inspire pe locuitorii lor.
Cum ne-a modificat tehnologia felul de a reacționa, de a trăi, de a comunica unii cu ceilalți? Unde e limita dintre ea și realitate? Doar câteva întrebări care să vă inspire în explorarea acestor intersecții necesare și crearea unor murale spectaculoase. Noi vă urăm cât mai multă inspirație și de abia așteptăm să privim lucrările înscrise și să scriem despre povestea lor. 

 

Despre George

George nu e doar un banking App.
George e o noua experienta cu banca, complet prietenos si 100% digital.
George e tehnologie cu viata inauntru.

Cand tu te schimbi, George se schimba. lubeste tot ce iubesti si tu, e cameleonic si isi face upgrade-uri constant.
George se imbogateste constant cu noi experiențe pe care să le incerci.
George loves tech, he’s made of it.

 

Despre Amural

Asociația AMURAL are rolul de a promova artele vizuale și artele digitale cu scopul de a educa publicul larg, orașul și comunitățile.

"Credem că educația vizuală este esențială în construcția unei comunități, iar accesibilizarea continuă a tehnologiei face această educație tot mai simplu de realizat.
Avem două instrumente principale prin care urmărim scopul asociației – AMURAL Festival Vizual, un festival pentru publicul larg dedicat artelor vizuale contemporane și VISSSUAL, un hub cultural permanent, focusat pe spectacole și producții de cultură clasică și urbană.
În cei 6 ani de existență am devenit o adevărată platformă culturală, cu diverse instrumente pentru diverse publicuri sau obiective. Am contribuit la reevaluarea artistului vizual în viața culturală publică și la crearea unei piețe de artă vizuală, am schimbat paradigma festivalului exclusiv muzical și am încurajat reevaluarea spațiului public ca loc de manifestare a ideilor.",  spun fondatorii AMURAL.

AMURAL Festival Vizual este un festival de arte vizuale contemporane din Brașov ce își propune să privească zidurile nu ca obstacole, ci ca oportunități, ca porți spre alte lumi.

 

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related