ontheroof semnează rebrandingul PROFM, cea mai mare schimbare a radioului din ultimii 23 de ani

ontheroof semnează rebrandingul PROFM, cea mai mare schimbare a radioului din ultimii 23 de ani

ontheroof semnează noua poziționare PROFM România, precum și campania de imagine care o însoțește. E cea mai mare campanie de rebranding a postului de radio din ultimii 23 de ani.

Campania de comunicare a brandului a văzut lumina ecranelor la jumătatea lunii septembrie, odată cu revenirea în forță a matinalului, cu un manifest video a ceea ce reprezintă noul PROFM și campanii online și on air.

 

„Provocarea noastră a fost să reînviem personalitatea care a consacrat brandul PROFM, într-o manieră relevantă pentru noile generații. Știam că tinerii au nevoie de o voce autentică, acea voce care să-i încurajeze și să-i ajute să-și păstreze lifestyle-ul young, în timp ce se adaptează la viața de adult. Așa că PROFM folosește distracția, umorul și ideile nebune, pentru a menține spiritul tânăr în viață și a lupta împotriva conformismului și rutinei care amenință să apară când te maturizezi”, declară ontheroof.

 

Repoziționarea PROFM are ca punct central următorul credo: orice e OK, dacă te face să te simți bine. Ai 20 de ani și 3 copii, muncești 9-18 și dai o fugă la Mamaia în fiecare weekend? E OK. Ai 35, ești antreprenor single și te relaxezi doar cu cacao cu lapte? E OK.

Pe asta se bazează și campania de lansare a rebrandingului, care inspiră oamenii să nu mai asculte gura lumii care zice NU, și să prindă curaj să zică DE CE NU? E un reminder inspirațional să nu-ți mai amâni planurile, să nu mai pui pe hold visurile, să nu lași îndoiala altora să stea în calea curajului.

 Manifestoul dă voce acestui îndemn prin intermediul unor vedete OPEN, care au pornit pe acest drum alături de PROFM. Sunt oameni care traduc filosofia PROFM prin tot ce fac. Oameni curajoși și pasionați, care au avut un vis pe care l-au transformat într-o mare realizare. Care nu s-au oprit la primul „de ce?”, nici la al doilea sau la cel de-al 23-lea, ci au rămas deschiși în fața fiecărei noi provocări. 

„E amuzant și rewarding când ne gândim că, anul trecut pe vremea asta, băteam palma asupra conceptului. Ca orice proces de rebranding gândit de noi, după aprobarea ideii, am dezvoltat mai întâi o campanie internă de comunicare. Am vrut ca oamenii care respiră și trăiesc pentru radio să fie cei care înțeleg cel mai bine noua poziționare, pentru că ei sunt motorul care pot susține acest credo zi de zi. Tot ce se întâmpă în emisiuni, de la naming la poziționarea DJ-ilor, a fost gândit împreună cu aceștia, în workshopuri dedicate. Asta credem noi că înseamnă să fii OPEN, să începi cu tine, înainte să îi îndemni pe alții să fie deschiși la ce propui. Suntem mândri de ce a ieșit și bucuroși că 2020 n-a lăsat ideea asta nebună să moară într-un folder pe laptopurile noastre”, adaugă ontheroof. 

 

Un brand deschis la provocări, definit de valori autohtone, gata oricând să ia în piept orice challenge și care te ajută să ții pasul cu lumea, trebuia să și arate a 2020.

Tot universul vizual a fost regândit, au fost reorganizate emisiunile, iar site-ul va primi un facelift.

Logoul nu a fost schimbat complet, ci stilizat, dus într-o zonă mai modernă, curată, ușor aspirațională. Elementul principal din vechiul logo – steaua, a rămas piesa de bază a noului logo, dar a devenit o stea asimetrică ce vine să susțină perfecțiunea prin imperfecțiune, iar construcția de vitraliu pe un fundal închis la culoare reprezintă fereastra (deschiderea) spre diversitate și culoare.  

Mai mult, logoul e foarte versatil. Are și o „cheie secretă”, care deschide universul unei zone și mai fun. E piesa de puzzle care face brandingul și mai surprinzător.

Pe lângă acestea, universul vizual e completat de ilustrații, elementele grafice secundare, inspirate de street art. Totul e modern și jucăuș, nimic prea protocolar, OPEN pentru next big challenge. Exact ca PROFM.

 

ECHIPELE

ontheroof
mihai putinelu: client service director
ioana dinu: copywriter
paul tanase: art director
diana buzerinescu: junior account manager 

PROFM
Ramona Simon: Brand Manager PROFM
Marius Dobre: Director General PROFM
Manuel Dinculescu: Director Programe PROFM
+toata gasca superba de DJi si oameni de radio

ECHIPA DE PRODUCTIE
@PointsMedia
Regizor: Khaled Mokhtar

Artiștii OPEN să fie driverul în campanie
Irina Rimes
Smiley
Delia
Ana-Maria (Branza) Popescu
Andra & Eva
Marius Manole
Rengle
Cristina Oprea
The Motans
Feli
Inna 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ontheroof

Suntem o agentie independenta, infiintata in 2011 de doi juniori (pe atunci), inspirati de magia festivalului Cannes Lions. Am functionat o perioada ca agentie in cloud, cu multi creativi, specialisti din agentii... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related