Global Records și Lidl - campanie de Crăciun pentru brandul de dulciuri Favorina. Delia și sora ei, Oana, colindă original „De azi pâââână de Crăciun”

Global Records și Lidl - campanie de Crăciun pentru brandul de dulciuri Favorina. Delia și sora ei, Oana, colindă original „De azi pâââână de Crăciun”

Lidl aduce Crăciunul încă din luna noiembrie în casele tuturor românilor prin campania Favorina, realizată în colaborare cu Global Records.

Luându-și inspirația din sărbătorile de iarnă și din comunicarea promoțiilor de Crăciun, Lidl a lansat un colind original pentru brandul de dulciuri „Favorina”, iar protagonistele lui sunt Delia și sora ei, Oana. Acesta se numește „De azi pâââână de Crăciun” și poate fi ascultat aici:

 

Muzica a fost compusă de către Delia și Alex Cotoi, iar versurile au fost scrise de Delia, Radu Tiberiu Nantu și Alex Cotoi. Clipul colindului surprinde diferite ipostaze tipice sărbătorilor de iarnă, în care mulți se pot regăsi: masa de Crăciun alături de rude și întrebările incomode, vizitele făcute din complezență, cadourile lipsite de personalitate, care sunt mai des intâlnite decât s-ar putea crede. Cert este că, de fiecare dată, dulciurile oferite salvează nu doar aparențele, ci toate situațiile, iar noi ne putem bucura de toate aceste bunătăți de acum și pââână la Crăciun.

Global Records este cea mai influentă casă de discuri independentă din România, care reprezintă artiști de top precum INNA, Antonia, Delia, Carla’s Dreams, Killa Fonic, Irina Rimes, The Motans, Mark Stam, Vanotek și mulți alții. Global Records are colaborări cu artiști internaționali cum ar fi J Balvin, Daddy Yankee, Yandel, Pitbull și Reik și apariții importante în spoturi sau filme realizate peste hotare. Cu peste 300 de video-uri create, nenumărate piese pe primul loc în topurile muzicale din țară și din străinătate, peste 1800 de concerte și show-uri, Global Records este primul label independent de muzică din România reprezentat constant pe scenele internaționale.

Fiind parte din grupul Schwarz, Lidl se numără printre companiile de top din domeniul comerțului cu amănuntul de produse alimentare din Europa și nu numai. Misiunea Lidl este de a le oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o varietate largă de sortimente. Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, Lidl a lansat brandul de dulciuri Favorina, care se vinde în magazine doar până înainte de Crăciun.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related