[În teorie] Iurie Șalaru: Economia reală are nevoie de oameni care se adaptează din mers la anumite circumstanțe și nu așteaptă instrucțiuni de undeva

[În teorie] Iurie Șalaru: Economia reală are nevoie de oameni care se adaptează din mers la anumite circumstanțe și nu așteaptă instrucțiuni de undeva

Lector la USM, director și fondator la 2 agenții de publicitate, proprietar al unui service auto și tată a 3 băieți, răspunde scurt Iurie Șalaru, la capitolul „despre”, în continuarea seriei cu profesorii din școala publicității din R. Moldova. 

Rendez-vous-ul cu publicitatea s-a întâmplat prin 2001, la un curs cu Teodora Migdalovici, din cadrul SNSPA, filiala Chișinău. A ajuns să predea dintr-o glumă serioasă, cinci ani mai târziu, după experiența cu prima lui agenție de publicitate, având deja ce să le povestească studenților. Astfel, din 2006 până în prezent, trece dimineața pe la Universitatea de Stat din Moldova, ca să povestească teorii de marketing prin prisma propriilor practici și exemple. De ce dimineața? Ne spune Iurie Șalaru în continuare. Plus, despre ce pot face mai bine universitățile ca să readucă publicitatea „în trend”, care-i diferența dintre un specialist bun și unul mai puțin bun, sfaturi pentru studenți și o lecție de optimism.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related