[Cannes Lions #62] Claudia Chirilescu: Mult timp am crezut ca festivalul este o ocazie de networking pentru cei care lucreaza in agentii de retea si ca toata lumea se duce in speranta ca va lua un premiu. Doar partial adevarat

[Cannes Lions #62] Claudia Chirilescu: Mult timp am crezut ca festivalul este o ocazie de networking pentru cei care lucreaza in agentii de retea si ca toata lumea se duce in speranta ca va lua un premiu. Doar partial adevarat

Cannes Lions-ul este, in primul rand, o saptamana intensiva de traininguri de folos oricui activeaza in industria de comunicare, in tehnologie si in publishing, spune Claudia Chirilescu (Director General, Spoon Media). Prezenta si in acest an la festival, Claudia ne-a spus ca, pentru ea, calatoria la Cannes e o vacanta "activa" si nu neaparat "distractiva", de vreme ce preia rolul de elev sarguincios pe toata durata evenimentului. Ce a surprins-o in mod pozitiv la #Cannes2015 este ca salile erau pe jumatate pline seara, pe timpul galelor de premiere, si pline ochi la seminariile, dezbaterile si workshop-urile din timpul zilei. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related