De la mema la endorser

De la mema la endorser

Cand ai dat ultima oara o definitie internetului? Incearca acum. Cu gen proxim si diferenta specifica. Uite, internetul este un spatiu virtual cu oameni care pornesc conversatii si oameni care intorc conversatiile in favoarea lor. Asta pentru ca bula perfecta in social media nu exista. Principiul actiunii si reactiunii din fizica nu functioneaza si in online. Se intampla de multe ori sa postezi ceva si sa primesti reactii disproportionate. Ceea ce nu e neaparat un lucru rau, ca altfel ar fi totul previzibil. Dar lucrurile au o limita. Cand tu postezi despre pastele gatite aseara si primesti in schimb comentarii despre faptul ca pamantul este plat, inseamna ca trebuie sa-ti updatezi bula. 

Sau cel putin sa schimbi niste setari. Twitter a introdus 3 tool-uri prin care poti selecta ce parte a audientei tale poate reactiona la postarile tale, ca sa nu mai ai parte de intreruperi. Pentru ca nimanui nu-i plac. Cu exceptia intreruperii perfecte de acum 3 ani, cand analistul politic Robert Kelly vorbea despre Coreea de Nord in direct la BBC, iar copiii lui au dat buzna peste el si l-au transformat in mema internationala. Asta e o alta definitie a internetului, iar cei de la David Madrid au profitat de ea: 

Momentul de acum 3 ani:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related