glo™ lansează mini-seria digitală OFF COURSE. O sursă de inspirație și umor despre 2020

glo™ lansează mini-seria digitală OFF COURSE. O sursă de inspirație și umor despre 2020

În topul anilor nedoriți, 2020 ocupă locul întâi cu coroniță. Nu numai că a ieșit de pe cursul obișnuit, dar s-a toooot dus, iar noi am încercat să alergăm și să ținem pasul cu schimbările lui, în timp ce planurile cădeau unele peste altele, într-o dezamărgire generală. Acum, dacă aproape a trecut, putem să îl privim cu alți ochi. Și cu simțul umorului.
glo™ și-a propus să aleagă un drum diferit în comunicarea tradițională a acestui an și să arate că întotdeauna putem avea o perspectivă diferită asupra lucrurilor, aceea în care ON & OFF pot coexista. Brandul lansează mini-seria digitală OFF COURSE prin care vrea să prezinte altfel 2020: într-o lumină reală, dar amuzantă, sinceră & glam în același timp.
Cu ajutorul influencerilor și al creatorilor de conținut, glo™ adună toate cele-care-nu-s-au-mai întâmplat și le dă un twist nou, necesar. Ne punem ochelarii potriviți și privim altfel 2020. Să vedem cum.
 

 

ON & OFF în același timp

Cam totul a fost OFF în 2020. Dar ce rost are să ne mai gândim la asta?, v-ați putea întreba. Vin cu răspunsul cei de la glo™: e ok și OFF, doar așa putem să găsim și butonul de ON. Nu sunteți singuri în căutarea lui, brandul a adus un mix interesant de influenceri în cea mai neașteptată mini-serie a anului, OFF COURSE.

Schimbă cursul anului, cu umor, glam și sinceritate: BRomania, Cuza, Alexandra Gavrilă, Ana Morodan, Bordea, George Pistereanu, Christina Oné. Creatorii de conținut au deja o istorie cu brandul glo și vin în întâmpinarea fanilor pentru a le arăta că și atunci când ratezi multe, poți găsi modalități noi de a integra ON & OFF în viața ta. 

Seria digitală, compusă din 3 episoade, a fost realizată sub conceptul umbrelă de comunicare al brandului: break binary.

„Seria digitală de conținut OFF COURSE transformă cateva dintre planurile ratate de anul acesta în cele mai cool experiențe. Astfel, dacă planurile de anul acesta au devenit OFF, e ok. Noi credem că nu trebuie să alegem între ON și OFF și că anul acesta este despre amândouă.”, spun reprezentanții British American Tobacco.

Primul episod va fi lansat săptămâna aceasta, iar următoarele 2 episode în săptămânile care vor urma. Toate cele trei episoade vor apărea pe pagina de Instagram @glo_romania. Până atunci, un scurt preview.

 

Ce se întâmplă când contradicțiile se întâlnesc

Anul acesta, am simțit că am fost forțați să alegem un stil de viață pasiv, în timp ce toate dorințele noastre erau OFF. A fost multă frustrare, pe de o parte, dar și ocazii bune de regândire și redescoperire a relațiilor noastre cu cei din jur.

Dacă nu trebuie să alegem și putem să avem și OFF și ON? Cele trei episoade ale seriei OFF COURSE au fost gândite în funcție de astfel de contradicții, aratând că mixul neașteptat e, uneori, cea mai bună soluție. 

Creatorii de conținut au fost grupați în 3 echipe formate din personalități contrastante: Ana Morodan și Cătălin Bordea, Alexandra Gavrilă și Cuza (Noaptea Târziu), Christina One și George Piștereanu. Fiecare echipă a alăturat unei dorințe OFF o experiență ON, arătând că ele pot coexista. OFF COURSE e combinația dintre ON & OFF. Episoadele arată apoi face-off-uri dintre două echipe, fiind întreținute de Matei Dima (Bromania), gazda show-ului, care a setat provocările și ritmul alert al competiției.

OFF COURSE a pornit de la toate planurile de distracție care au fost anulate în 2020: de la festivaluri, la evenimente culturale, petreceri și călătorii. Abordarea seriei digitale vine din ADN-ul brandului: glo™ vrea demonstreze că pe lângă dezamăgire și frustrare, e loc și de optimism și distracție. Contradicțiile pot coexista. Și, nu doar atât, coexistența lor creează o nouă plăcere: OFF COURSE. 

glo™ este un produs cu potential de risc redus destinat consumatorilor adulti de produse din tutun sau nicotina.

 

Despre British American 

British American Tobacco este unul dintre cei mai mari investitori în economia României și cel de-al doilea cel mai mare contribuitor la bugetul de stat, cu peste 1.8 miliarde de euro plătiți anual ca taxe și accize. Investiția BAT în fabrica sa de la Ploiești a depășit pragul de 500 de milioane de euro, din 1996 până în prezent. Compania angajează peste 3.000 de oameni și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de aprovizionare și distribuție.

British American Tobacco (BAT) face parte dintre cele mai mari companii globale din industria bunurilor de larg consum, oferind produse din tutun și nicotină pentru milioane de consumatori din întreaga lume. Compania are peste 55.000 de angajați, este lider de piață în peste 50 de țări și deține fabrici în 43 de piețe. Portofoliul său strategic include mărci globale de țigarete și o gamă variată de produse cu potențial de risc redus, între care produsele pentru vapat, produsele care încălzesc tutunul și produse moderne pentru uz oral cu nicotină, fără tutun, dar și produse tradiționale pentru uz oral precum snus sau produse din tutun pentru mestecat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related