Provocarea Pepsi pe Tik Tok: Spune DA momentelor imperfecte de Sărbători

Provocarea Pepsi pe Tik Tok: Spune DA momentelor imperfecte de Sărbători

Suntem obișnuiți să ne arătăm în social media doar momentele perfecte ale vieții. Când părul ne stă bine dimineața, lumina cade cinematografic pe ceașca de cafea, copiii sunt pieptănați și zâmbesc fericiți. De Sărbători, presiunea e cu atâââât mai mare: cozonacii trebuie să fie crescuți și lucioși în poză, bradul să se asorteze cu canapeaua și totul să ne iasă ca în povești. Dar dacă în loc să încercăm să fim perfecți, am fi mai reali si mai putin stresati? Pepsi vine pe Tik Tok cu cea mai bună provocare: își încurajează consumatorii să filmeze momentele perfect imperfecte și să arate cum poți face #SarbatoareDinOrice. Până la urmă, nici măcar influencerilor nu le iese totul chiar ca la carte, arată Mira, Mariciu și... Fuego. Da, chiar Fuego.

 

Sărbători în stilul tău

TikTok a explodat în 2020 pentru că a arătat fața autentică a oamenilor în online. Cu dans, veselie și simțul umorului, provocările pe TikTok sunt ca o pauză binemeritată de la conformism. Toată vara, Pepsi și-a provocat consumatorii cu activări fun. Iarna asta, brandul arată că cele mai TikTokabile sărbători sunt cele pe gustul tău.

Provocarea Pepsi #SarbatoareDinOrice îndeamnă consumatorii să facă dintr-un moment imperfect, unul perfect și să sărbătorească totul, chiar și cozonacii arși sau bradul distrus de pisici.

”Suntem deja la a șasea campanie pe TikTok pentru brandurile de băuturi din portofoliul PepsiCo și la a doua pentru Pepsi. Din mai — când porneam prima campanie a unui brand pe TikTok în România, și până azi — când TikTok e numit “Marketer of the Year” de Ad Age, am pariat pe un potențial pe care l-am simțit din prima clipă și care, iată, s-a confirmat. Nu am făcut reclame, am făcut TikTok-uri, cum spune chiar deviza TikTok.

La fel și pentru #SărbătoareDinOrice, provocarea din iarnă a Pepsi, unde i-am invitat pe Mira și Mariciu să ne arate cum fac ei sărbătoare din orice moment aparent imperfect. În ultima parte a campaniei, ni s-a alăturat Fuego. Da, Fuego. Cine să ne spună că merită să ne bucurăm de sărbătorile astea, așa cum sunt ele, dacă nu chiar Fuego alături de Pepsi, și fix pe TikTok?
E 2020, am zis să-l încheiem cum se cuvine”
Laurențiu Ion (Sr. Media and Digital Manager, Beverages, PepsiCo)

Startul a fost dat de influenceri. Mira, Mariciu și Fuego dau un impuls fanilor arătandu-le propriile lor momente imperfecte. Important e să nu te iei prea în serios și să găsești partea amuzantă. Nici măcar în viața influencerilor, nu e totul ca în povești. Nici măcar în viața lui Fuego!

Exact, Fuego a spus DA provocării Pepsi. În fond, cine poate să ne convingă că acest Crăciun, așa cum este el, merită să fie sărbătorit, dacă nu Pepsi și... Fuego. Un simbol al sărbătorilor de iarnă, Fuego se alătură campaniei Pepsi și ne arată cum face el #SarbatoareDinOrice.

Apoi, Mira, care e alături de Pepsi în mai multe dintre activările de iarnă, știe cel mai bine să facă momente fun din orice. Și Mariciu, un prieten cu state vechi al Pepsi, ne arată cum poți să fii la înălțime cu perspectiva potrivită.

Oamenii au răspuns provocării, s-au inspirat din clipurile marcate Official, s-au filmat și au căutat partea amuzantă a momentelor imperfecte, folosindu-se și de filtrul creat special de Pepsi.

"Cum am ajuns să facem sărbătoare din orice? Într-un an imperfect, provocarea a venit natural, mai ales că noi, la Kubis, suntem up-for-any-challenge. Iar când alături de Pepsi am mutat povestea pe TikTok, totul s-a legat cu universul lui 2020. Cu talentata Mirei, carismaticul Mariciu și legendarul Fuego în prim plan, iată că avem o iarnă pe care o vom ține minte for sure. E așa cum ne-am dorit-o: normală, familiară și ne aduce aminte că suntem oamenii cărora le plac surprizele. Mai ales alea plăcute și care ne scot mințile din rutină. "
Sebastian Luba (Head of Social Media, Kubis Interactive) 

Provocarea e deschisă până pe 3 ianuarie, iar cei care participă pot câștiga, prin tragere la sorți, 6 premii a câte 2 six-packs Pepsi și un voucher SNKRIND de 497LEI.

Până atunci, Pepsi vă urează să vă bucurați de toate momentele de sărbători și să le arătați lumii și pe cele mai puțin perfecte, dar frumoase și amuzante.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related