[Influencer Update] Sebastian Luba, Kubis Interactive: Oricât de pueril ar suna, “Working at Influencer” chiar este un adevăr

[Influencer Update] Sebastian Luba, Kubis Interactive: Oricât de pueril ar suna, “Working at Influencer” chiar este un adevăr

Seria dedicată influencer marketingului românesc în 2019 continuă astăzi cu Sebastian Luba, Head of Social Media la Kubis Interactive, care ne spune că brandurile ar trebui să apeleze la native advertising, cu condiția ca mesajele să se adapteze la tone of voice-ul influencerilor. În ceea ce privește agențiile, recomandă utilizarea filtrelor de căutare și selecția exclusivă a influencerilor care au legătură cu strategia de comunicare a brandului.

Se adreseaza și influencerilor cu îndemnul de a nu strica o imagine personală construită în timp, pentru proiecte out-of-reach care aduc beneficii pe termen scurt.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

Kubis is an integrated communication agency, digitally led, performance driven. Half geek, half creative. We produce content into the right consumer context. A context shaped more and more by technology which... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related