Mugur Patrascu: In dulcele stil al campaniilor de informare guvernamentale, campania de vaccinare este ca prezentarea unor discursuri de muzeu

Mugur Patrascu: In dulcele stil al campaniilor de informare guvernamentale, campania de vaccinare este ca prezentarea unor discursuri de muzeu

Trebuie sa invatam sa traim si cu parerea celorlalti, trebuie sa toleram aberatiile din jur atat timp cat nu ne afecteaza, spune Mugur Patrascu, Founder Screen Native. Ce legatura are asta cu campania de vaccinare, ati putea intreba? Pai, totul. Nu doar in Romania, oamenii sunt impartiti in doua tabere care nu prea vorbesc una cu alta: cei care vor sa se vaccineze si cei care nu vor. Mugur crede ca ar fi fost bine ca strategia de comunicare in campania de vaccinare sa ii vizeze pe cei care vor sa se vaccineze, sa inceapa cu ”aliatii”:

Decizia mea ar fi fost, ca prin aceasta campanie, sa nu ne dorim sa sa schimbam parerea antiwaxerilor ci, dimpotriva sa facem un eveniment, o sarbatoare a celor care asteapta acest vaccin de un an de zile. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Screen Native

Nu mai exista medii, exista doar ecrane si povestea continua care le leaga.Ecranele ne deschid lumea si ne conditioneaza accesul.Cine intelege si poate sa vada viata oamenilor in legatura si in trecerea fireasca de... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related