[Marcom 2021] Tudor Daescu: Ceea ce lipseste cel mai mult industriei de comunicare este resursa umana valoroasa

[Marcom 2021] Tudor Daescu: Ceea ce lipseste cel mai mult industriei de comunicare este resursa umana valoroasa

Continutul este rege. S-a tot spus asta, am tot auzit, dar nu prea am vazut. Tudor Daescu, Managing Director Dăescu Borțun Olteanu, spune ca gamingul este regele in 2021. Conform unui studiu de anul trecut, in Romania sunt peste 8 milioane de oameni care joaca jocuri video. Este o piata care asteaptă si specialistii din comunicare sa joace pe ea. Doar ca ei, momentan, lipsesc, spune Tudor:

Lipsesc oamenii de comunicare buni care sa poata translata mesajele brandurilor nonendemice catre publicul de gaming. Asa ca avem inca o tema. Sa crestem oameni de comunicare in acest segment. Oameni care sa gaseasca acele spatii unde se intalnesc gamerii si sa le vorbeasca neintruziv. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related