[Marcom 2021] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Zona de edu-tech a intrat într-un ritm accelerat de dezvoltare care, în absența pandemiei, s-ar fi întâmplat în cel puțin 5-7 ani

[Marcom 2021] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Zona de edu-tech a intrat într-un ritm accelerat de dezvoltare care, în absența pandemiei, s-ar fi întâmplat în cel puțin 5-7 ani

Vom începe încet să ne revenim: economic, social și emoțional, cred Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan, Fondatoare The Public Advisors. Dar nu va fi o renaștere subită, adaugă ele: oamenii s-au schimbat, individual și colectiv, valorile sunt diferite, stilul de viață de asemenea. Piața de comunicare, asemenea altor domenii, începe să își revină, având la bază lecțiile lui 2020.

În 2021 brandurile ce vor rezista vor vorbi fluent limba consumatorului și vor avea de demonstrat permanent cum îmbunătățesc concret viețile acestora. Astfel, crucială devine valoarea pe care o oferim, indiferent dacă este vorba de produsele pe care le vindem sau de maniera în care comunicăm

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related