G4media informează publicul premium din România

G4media informează publicul premium din România
Cristian Pantazi și Dan Tăpălagă @ G4media | Foto: INQUAM / Octav Ganea

Publicația online independentă G4media a avut în 2020 peste 141 de milioane de vizualizări, o creștere de 18,7% față de 2019, realizate de 26 de milioane de utilizatori unici. Luna cu cele mai multe accesări a fost martie, peste 20 de milioane, urmată de decembrie și aprilie, ambele cu aproape 13,5 milioane de vizualizări.

Astfel, la nici 3 ani de la lansare, G4media a reușit să se impună pe piața media ca un reper, o voce credibilă preluată atât de media din țară, cât și de către presa străină. Echipa redacțională acoperă teme din actualitate, politică, economie și activitatea instituțiilor europene. Politica editorială bazată exclusiv pe conținut quality, știri, analize și anchete realizate de jurnaliști cu standarde  înalte în ceea ce privește selecția, verificarea și prezentarea informației, care respinge click-bait, a dus la fidelizarea unui public educat, activ, cu venituri peste medie, atât masculin, cât și feminin.

Cu o experiență de peste 20 de ani în presă, fondatorii G4media, Dan Tăpălagă și Cristian Pantazi, și-au propus de la început ca prin G4media să satisfacă o nevoie reală de informare a acestui public asaltat de fake-news și click-bait și să scoată la lumină informații esențiale pentru public prin investigații și surse de informare proprii.

 

Publicul are nevoie de informații corecte și complete pentru a lua decizii în viața de zi cu zi

„La G4media avem o viziune orientată spre viitor: cum ne vor influența viața deciziile luate la nivel central și local, dar și mișcările din piața economică și tehnologică. Conținutul original și de calitate ridicată pe care îl producem reflectă această preocupare de a ajuta publicul să rămână ancorat în realitatea europeană din prezent și viitor”, a spus Dan Tăpălagă.

 

„Pe viitor, ne dorim să extindem aria de teme acoperite de echipa noastră lansând noi platforme mai  nișate. Le mulțumim jurnaliștilor cu care colaborăm, dar și specialiștilor care semnează articole de opinie și analize despre domeniile lor de activitate pentru că  reușim astfel să creștem așteptările publicului față de canalele de informare”, a adăugat Cristian Pantazi.

 

G4media este alegerea unui public tânăr, cu studii superioare

Aproape jumătate (47,9%) dintre cititorii G4media au absolvit studii superioare. 44% din cei care se informează cu ajutorul G4media au între 25 și 44 de ani, iar 15% au între 15 și 24 de ani. 

După indexul de afinitate, printre cele mai interesante teme de conținut pentru publicul G4media sunt noutățile auto, dezvoltarea organică și durabilă, afacerile și finanțele, călătoriile, viața sănătoasă, imobiliarele, educația sau designul interior.

 

Pe ce își cheltuiesc banii cititorii G4media

Veniturile cititorilor G4media sunt, în general, mari: 35% dintre ei câștigă peste 3,500 lei, ba chiar peste 5,000 de lei în cazul a 22%.

 

Ce știri i-au interesat pe citiorii G4media în 2020

Cele mai accesate articole din 2020 au fost, în principal, legate de răspândirea virusului Sars-Cov-2 și măsurile luate de autorități în acest context.
Peste 1,2 milioane de afișări au însumat 7 dintre știrile pe acest subiect: despre declarația pe proprie răspundere necesară pentru a ieși din casă în timpul stării de urgență, până la măsurile stabilite pentru repornirea economiei.
Alte subiecte de interes au fost dezvăluiri legate de fapte de corupție, cum ar fi:

Din categoria Tech/Auto, una din favoritele cititorilor G4media, cele mai citite articole au fost:

Info: Despre G4media și proiecte speciale, îl puteți contacta pe Cristian Drumcea, Sales Manager G4media | 0722408071 | cristian.drumcea[at]g4media.ro

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related