G4Media.ro semnează cu Ringier România pentru vânzările exclusive de publicitate premium ale site-ului

G4Media.ro semnează cu Ringier România pentru vânzările exclusive de publicitate premium ale site-ului

Site-ul G4Media.ro intră în regia de vânzări a Ringier România care devine, astfel, entitatea care se va ocupa exclusiv de vânzările de publicitate ale publicației. Colaborarea dintre G4Media și Ringier înseamnă potrivirea perfectă între conținutul jurnalistic de înaltă calitate practicat de cele doua instituții. Această mișcare vine în concordanță cu strategia de creștere a G4Media care va fi sprijinită de experiența vastă și cunoștințele pe care le aduce echipa Ringier România.

Regia de vânzări a Ringier România este cea mai importantă regie din România, cu o extinsă capacitate tehnologică, un jucător important pe piața de video, data management și sisteme avansate de monetizare automatizată. De asemenea, prin multiplele proiecte și parteneriate locale cu clienții de publicitate, regia de vânzări a Ringier România ajunge lunar la 43% din utilizatorii de internet din Romania* și este lider, prin portofoliul variat pe care îl deține, atât la numărul de utilizatori unici, cât și la afișări: 25 mil. utilizatori unici și 307 mil. afișări**.

Prin adăugarea G4Media în portofoliul său de vânzări, Ringier România mai face un pas înainte în sprijinirea publicațiilor locale și a conținutului de cea mai bună calitate. Fondată de Cristian Pantazi și Dan Tăpălagă, doi jurnaliști cu experiență de peste 20 de ani în mass-media, G4Media este o publicație online independentă care a ajuns în mai puțin doi ani de la lansare lider de opinie, o voce credibilă și obiectivă, preluată atât de alte medii de informare din România, cât și din afara țării.

G4media.ro, alături de Libertatea.ro (deținut de Ringier), ocupă o poziție premium în segmentul site-urilor de știri, cu o pondere mare de cititori cu studii superioare și venituri peste medie (45%) și cu cea mai mare durată medie a vizitei pe site (aproape 9 minute/lună). Ca cifre de trafic, G4Media.ro înregistrează 3,4 milioane de clienți unici/lună și afișări de 24 de millioane pe lună. Cititorii G4Media.ro accesează site-ul în proporție de 90% de pe dispozitive mobile (smartphone sau tablete), iar 44% dintre vizitatori accesează site-ul în mod direct.

Traficul G4media.ro este pe un trend de creștere continuă. În 2021 G4media.ro și-a dublat volumul de afișări: de la 12 milioane în ianuarie la 24 de milioane în luna septembrie. Volumul de utilizatori unici/lună a avut o creștere de +35%: de la 2,5 miloane în ianuarie, la 3,5 milioane în septembrie.

Pentru Ringier România, nevoile clienților și obținerea rezultatelor sunt întotdeauna pe primul loc, iar formatele publicitare disponibile sunt extrem de diverse și versatile. Proiectele speciale, native advertising, brand lift, programmatic advertising și multe alte formate sunt construite la cele mai înalte standarde, cu cea mai mare atenție pentru livrarea rezultatelor și atingerea obiectivelor.

Portofoliul regiei de vânzări Ringier România cuprinde publicații din domenii variate, de la news, business, sănătatate, până la cooking, parenting sau women lifestyle. Printre publicațiile din portofoliu se numără: Gustos.ro, Bucătăraș, Playtech.ro, Playsport.ro, SfatulMedicului,  Economica.net, B1, Gazeta de Sud, Alba24.ro, B365, RomâniaTV, si altele.

Grupul Ringier este o companie media multinațională. Fondat în 1833, Grupul Ringier are investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. Din portofoliul său fac parte, de asemenea, numeroase platforme web și de telefonie mobilă, precum și tipografii. Ringier este o companie elvețiană de familie cu sediul la Zürich. În România, Ringier activează din 1992 și este cea mai mare companie de publishing.

G4Media.ro, publicație online independentă, a ajuns în mai puțin doi ani de la lansare lider de opinie, o voce credibilă și obiectivă, preluată atât de alte medii de informare din România, cât și din afara țării. Este fondată de jurnaliști cu o experiență de peste 20 de ani în mass-media, specializați în politică internă și externă, economie și justiție, precum și în presa de investigație.

* SATI, august 2021 (Național, 16-74 ani)
** Septembrie 2021

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related