Kantar: Din ce în ce mai multe soluții agile și validate pentru a crește impactul investițiilor în marketing

Kantar: Din ce în ce mai multe soluții agile și validate pentru a crește impactul investițiilor în marketing

În aceasta lună, Kantar MarketPlace împlinește doi ani. Dacă nu ați făcut cunoștință cu această platformă încă, este un moment foarte bun să o faceți, pentru că ea vă ajută să luați decizii bune legate de reclame, concepte de produs, ambalaje și contexte digitale. Nu oricum, ci în condiții foarte agile și cu un value for money foarte bun.

Kantar MarketPlace este, de fapt, un răspuns la o nevoie din ce în ce mai presantă de a lua decizii de marketing rapid și de a învăța la fel de rapid ce funcționează, prin intermediul unor soluții de încredere. Totodată, Kantar MarketPlace este singura platforma de cercetare de marketing cu solutii care au obținut validari cu vânzarile și cu creșterea de brand equity din surse independente.

Kantar,  una dintre cele mai mari companii de cercetare, insight-uri și consultanță la nivel global, a dezvoltat de-a lungul anilor soluții de cercetare validate cum ar fi Link – cel mai folosit instrument de pre-testare de reclame la nivel global și singurul de acest fel care a fost auditat de către Marketing Accountability Standards Board – sau instrumentele de testare în domeniul inovației - Concept eValuate sau Pack eValuate.  Aceste soluții sunt acum disponibile nu doar în variantele complexe existente deja și axate pe a obține insight-uri cât mai bogate, ci – prin intermediul Kantar Marketplace - și în variante concentrate, care cuprind principalii indicatori utili pentru a obține răspunsurile de care este nevoie chiar atunci când ele sunt necesare.

Dacă, la început, opțiunea de cercetare agilă era posibilă doar pentru pre-testarea de reclame, cu rezultate în 24-72h în funcție de soluție, în prezent se pot face testări rapide și pentru alegerea unui concept câștigător de produs, pentru evaluarea unui conținut digital în context sau pentru a înțelege dacă un nou ambalaj este mai atractiv decât cel folosit anterior sau decât cele ale unor produse concurente.

Prin soluțiile agile din suita Link, putem răspunde la întrebări de tipul: merită o reclamă să investim în ea? Va ieși în evidență? Va convinge? Ce reclamă primită de la global este mai potrivită pentru piața noastră?, dar și la întrebări mai complexe cum ar fi: ce scene să păstrăm când facem un cut-down sau cum să îmbunătățim reclama curentă? Toate aceste răspunsuri sunt importante, întrucât calitatea unei reclame contează extrem de mult (49%) la a face ca un brand să fie mai prezent în mintea consumatorilor – și, astfel, cu o reclamă foarte bună putem obține un return on investment ridicat.

Prin intermediul Concept eValuate, se evaluează performanța fiecărui concept de produs testat relativ la altele și la norme pe categorie, asigurând totodată înțelegerea punctelor tari și a punctelor slabe ale fiecărui concept. Pack eValuate ajută la alegerea celui mai potrivit ambalaj, evaluându-i vizibilitatea, atractivitatea, adresabilitatea.

Context Lab oferă o evaluare a conținutului digital (fie el o reclamă, conținut nativ sau influencer content) în context, măsurând impactul în KPI-ii de brand și integrând un diagnostic de reclamă și indicatori de digital behavior.

 

„Kantar MarketPlace este un organism viu, care aduce agilitatea în toate colțurile globului și în din ce în ce mai multe tipuri de studii care răspund nevoii oamenilor de marketing de își optimiza investițiile în comunicare, media sau inovație.  De la apariția sa pe piață, s-a dezvoltat cu o viteză uimitoare. Ultima apariție este post-evaluarea de reclame, dar se lucrează și la integrarea altor soluții aici și mulți clienți globali și locali sunt încântați de cât de rapid pot lua decizii, cu încredere, prin folosirea soluțiilor validate și agile disponibile aici.

În prezent, acoperim cu unele tipuri de soluții rapide nu doar România, ci  - dintre țările din regiune – și Ungaria, dar și Serbia, Bulgaria, Croația – de care suntem direct responsabili. Așadar, nu ezitați să ne contactați pentru a afla mai multe detalii”, declară Dalia Boghiu, Kantar MarketPlace Lead în cadrul Kantar România.

Kantar este compania globală lider în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță de brand și comunicare. Kantar are o înțelegere completă și unică în industria sa despre cum gândesc, simt și acționează oamenii; fiind prezentă la nivel global și local în mai mult de 90 de piețe. Combinând expertiza profundă a specialiștilor săi, cunoașterea bazată pe resurse de date și norme greu de egalat și cele mai inovative platforme tehnologice și de data analytics, Kantar își ajută clienții să înțeleagă oamenii și le oferă inspirație pentru a crește.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related