De 3 ori mai multă bucurie în reclamele de Crăciun din acest an

De 3 ori mai multă bucurie în reclamele de Crăciun din acest an

În fiecare an, ceva se schimbă în aer în jurul începutului de decembrie. E și aerul de iarnă, dar e și ceva ca electricitatea statică de pe ecranul televizorului înainte de  a se aprinde cu totul.

E mult de lucru, dar parcă aștepți cu nerăbdare vacanța de Crăciun. Miroase a cozonac pe străzi, dar încă nu a sosit momentul pentru el. Te uiți cu teamă în buzunar, mai multă acum decât în alți ani, și totuși așa de mult îți dorești să te simți generos. Și te poți simți singur mai mult ca altădată, și totuși cu inima de trei ori mai mare pentru bucuriile mici.    

Întotdeauna, însă, camioanele Coca Cola, Kevin cel singur acasă și dovezile de fapte bune își aduc o bine-meritată contribuție la a liniști din anxietatea lui decembrie și a pune ceva bucurie chiar și în spiritele celor mai mari Grinchi. La fel și brandurile din întreaga lume, care se întrec pe ele însele în moduri de a ajunge la inima consumatorilor.

Colegii de la Kantar UK au făcut deja o tradiție din aștepta reclamele de Crăciun și a le identifica pe cele care au reușit acest lucru cel mai bine, iar nouă ne face plăcere să oferim mai departe exemplele pline de inspirație. Îl veți regăsi chiar pe Kevin cu o temă legată de “Singur acasă” (dar nu cel la care v-ați aștepta), veți vedea și o reclamă clasică la Coca Cola, dar și multe alte surprize.

Așa că dacă vreți o clipă de liniște și bucurie, vă invităm să luați o pauză și să vizionati reclamele de aici (25 la număr), care au fost proaspăt testate cu Link Express pe platforma Kantar Marketplace și comparate cu rezultate din cea mai mare bază de reclame testate la nivel global. Ele au fost testate inclusiv cu Facial Coding de la Affectiva, pentru a surprinde emoțiile consumatorilor pe parcursul vizionării.

 

Cu rezultatele vă așteptăm la începutul săptămânii viitoare tot aici, pentru a vă lăsa timp să savurați magia spoturilor.  Vă spunem doar atât: reclamele de Crăciun din 2022 au produs de 3 ori mai multă bucurie față de anul trecut – 9 dintre ele fiind printre cele mai plăcute din UK față de doar 3 anul trecut.

Între timp, vă dorim inspirație și – dacă vreți să testați o reclama din România în această lună – pentru a vedea dacă ați adus liniște și în inima consumatorilor și ați înnodat și mai strâns legătura cu ei, spiridușii Moșului (Andra Constantinescu și Dalia Boghiu) au pregătit o ofertă specială, disponibilă doar la Kantar România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related