[Marcom 2024] Bogdan Branzas: Provocarea cea mai mare este să convingi un antreprenor legat sentimental de afacerea sa de succes să schimbe sau să modernizeze

[Marcom 2024] Bogdan Branzas: Provocarea cea mai mare este să convingi un antreprenor legat sentimental de afacerea sa de succes să schimbe sau să modernizeze

Bogdan Branzas, Creative Director & CEO B R A N Z A S, sărbătorește anul acesta 30 de ani cu agenția lui de branding. Multe lucruri nu s-au schimbat dramatic în acești ani, la nivel de industrie: piața e încă mică, briefurile la fel de incomplete sau generice, managerii cu viziune la fel de puțini. Strategia lui de dezvoltare, începută de câțiva ani, este să acorde atenție și companiilor mici, antreprenorilor și startup-urilor.

"Eu văd o mare oportunitate la companiile românești bine stabilizate și care au deja peste 20 de ani în piață. Marea majoritate a acestora dețin branduri și identități vizuale neschimbate, unele încă de la înființare, însă piața s-a schimbat enorm în acest răstimp", spune Bogdan. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related