[Netflixizarea] Cătălin Olaru: Netflix, în măsura în care stă cu sicriul cinema-ului în față și cu mâna plină de cuie, încă nu și-a luat inima în dinți să înceapă să le și bată

[Netflixizarea] Cătălin Olaru: Netflix, în măsura în care stă cu sicriul cinema-ului în față și cu mâna plină de cuie, încă nu și-a luat inima în dinți să înceapă să le și bată

Poate că vizionarea unui film nu va mai fi un eveniment cultural, ci un alt tip de nevoie primară. Poate că streamingul transformă experiența cinema-ului într-o deplasare la un mall virtual, în care nu petrecem mai mult de trei minute până alegem un produs, dacă acesta ne-a fost prezentat suficient de colorat și suficient de des pe rețelele de socializare pe care ne petrecem majoritatea timpului. Poate că vom deveni această masă de zombies vizuali…

“Poziționarea Netflix: filme la kilogram. Ca posesori de abonament, suntem jupânii acestor mii de bunuri de consum, indiferent ce alegem să facem cu ele. Fie că le vedem sau nu, cert e că le avem, într-un mod în care n-am fi putut niciodată avea un film proiectat pe un ecran care nu e al nostru”, spune criticul de film Cătălin Olaru.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related