Razvan Paun: Sunt destul de noncomformist si banalofob, asa ca m-a atras instant ideea de dualitatate, amestec

Razvan Paun: Sunt destul de noncomformist si banalofob, asa ca m-a atras instant ideea de dualitatate, amestec

Ultimul an a fost un profesor dur, dar in acelasi timp ne-a pregatit bine. Ne-a antrenat atat gandirea out of box, cat si la nivel introspectiv, spune Razvan Paun. Combinand lectiile trecutului recent cu nerabdarea unui viitor compensator, in timp ce brieful de la glo™ Urban Pairs & Art Flairs rula in inconstient, Razvan a experimentat, a testat si a creat doua lucrari pentru competitia de arta si design. Nu cu inspiratia a fost problema, explica el, ci cu alegerea unei versiuni finale a propunerilor sale. 

Relatia dintre arta si public o vad din ce in ce mai consolidata. Cred ca incepem sa intram in sfarsit intr-o faza 2.0 in care trebuie sa acceptam ca nu conteaza canvasul, ci ideea. 

Vorbim mai jos cu Razvan despre viitorul artei, iesirea din zona de comfort a artistilor si banalofobie, o sursa de inspiratie pe care se poate baza mereu. 

 

Bio pe scurt

Cronologic vorbind am 30 de ani. Cateodata am 17, altfel, probabil, nu as putea sa creez. Cu arta am o relatie stransa si de lunga durata. Pot sa spun ca am copilarit impreuna, incepand de prin generala, unde ne-am cam intalnit in toate formele. In prezent s-a stabilizat in zona de vizual.

In ultimul timp, inspiratia mi-a venit din zona de dark si de urban. Pe partea de executie, imi place sa experimentez in zona de mixed media, imbinare de stiluri diferite, amestecuri de compozitii, lucru care se poate observa si in cele doua lucrari.

 

glo™ Urban Pairs & Art Flairs

De fel sunt destul de noncomformist si banalofob, asa ca m-a atras instant ideea de dualitatate, amestec.

Tot ce imi amintesc este ca ambele idei mi-au venit in timp ce faceam altceva. Cumva, indosariasem undeva brieful si tema in minte, iar subconstientul cauta idei in timp ce rula independent pe fundal. La un moment dat (sau mai corect la doua momente date) :)) ideile au fost trimise catre constient.

You had me at “Gândește-te la două lucruri sau concepte opuse, care sunt atât de puternice încât ai spune că nu vor merge niciodată împreună, dar care în final se completează și duc la ceva nou & cool.”

Cred ca obstacolul cel mai greu a fost sa ma hotarasc asupra variantei finale, ambele lucrari avand cel putin o variatie.

 

Arta & viitor

Viitorul il vad cu un optimism curios. Vad multe schimbari. Ultimul an a fost un profesor dur, dar in acelasi timp ne-a pregatit bine. Ne-a antrenat atat gandirea out of box, cat si la nivel introspectiv.

Relatia dintre arta si public o vad din ce in ce mai consolidata. Cred ca incepem sa intram in sfarsit intr-o faza 2.0 in care trebuie sa acceptam ca nu conteaza canvasul, ci ideea. Devine tot mai invechit sa presupui ca digitalul nu este arta, mai ales dupa ce este vandut pe 69 milioane de dolari la o licitatie Christie’s.

Vezi lucrarile inscrise la glo™ Urban Pairs & Art Flairs

 

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related