Viitorul este aici. Imaginat de câștigătorii glo Urban Pairs & Art Flairs

Viitorul este aici. Imaginat de câștigătorii glo Urban Pairs & Art Flairs

Avem nevoie de semne din viitor, mai ales acum.
Un viitor care să ne spună ceva important, să ne dea speranță, să ne facă să râdem, să ne vindece prezentul acesta anxios.
Iar artiștii participanți la 
glo™ Urban Pairs & Art Flairs ne-au adus viziunile din viitor de care aveam nevoie. Culoare, emoție, umor, ironie, iubire, nerăbdare. Au combinat tensiuni, au mixat noțiuni opuse, s-au jucat și au experimentat pe ideea de Break Binary și au creat artă pentru viitor. Iată cele mai bune art workuri pentru viitor, evaluate de un juriu sensibil și necruțător într-o primă etapă și apoi votat cu inimi de comunitatea IG glo. 

 

Vizionarii

Viitorul poate părea foarte departe sau incredibil de aproape. Depinde de felul în care îl privești. Festivalul de artă digitală glo™ Urban Pairs & Art Flairs a provocat creatorii din România să facă o călătorie în viitor și să contureze viziunea lor într-un art work digital. Cu talent și inspirație, artiștii au creat o galerie spectaculoasă despre un viitor în care ne-ar plăcea să ajungem și să trăim. Juriul a notat și a stabilit finaliștii, care au mers mai departe, în ultima etapă a festivalului de artă digitală, unde publicul a votat pe Insta preferații. 

Comunitatea IG glo și-a votat câștigătorii.
Cu surle, trâmbițe și bucurie, iată-i pe cei care au conturat cele mai interesante viziuni despre viitor:

 

Câștigătorii glo™ Urban Pairs & Art Flairs 

Dancing into the unknown | Radu Alexandra

 

Icar 601 | Vasile Puchianu

 

Predicting the future | Andra Semciuc

 

Premiile

  • Cei 15 finaliști au primit câte un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
  • Cei trei mari câștigători primesc unul dintre cele trei premii mari în valoare de 1000 Euro.
  • Creația lor digitală este transformată într-un artwork fizic, imprimat pe un tricou cool & va fi expus alături de lucrările unor super artiști, timp de o săptămână, într-o galerie de artă urbană owned by gloTM, în parteneriat cu Art Safari x Sneaker Industry.

 

Timing-ul competiției:

Reamintim etapele de desfășurare ale competiției: 

  • Perioada de înscrieri: a fost pâna pe 4 aprilie 2021
  • Stabilirea finaliștilor prin votul juriului: în 6 aprilie 2021.
    (Acest vot a stabilit topul înscrierilor )
  • Anunțul finaliștilor: 7 aprilie 2021
  • Stabilirea câștigătorilor prin votul comunității Instagram glo_romania: 8 aprilie – 12 aprilie 2021
  • Anunțul câștigătorilor: azi, 14 aprilie 2021
    Regulamentul concursului poate fi consultat gratuit aici.

 

gloTM

+18. glotm este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related