[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut

[Branding Trends] Irinel Ionescu: Functioneaza simplitatea si claritatea, iar in momentul in care propozitia ta de vanzare se transforma intr-o fraza, m-ai pierdut

Lumea se schimba si se roteste din ce in ce mai repede, feedurile sunt aglomerate si galagioase, nevoile sunt multe si dorintele sunt mari. Dar, cu toate astea, unele lucruri raman la fel, crede Irinel Ionescu, Creative Partner Ampro. Cum ar fi simplitatea si claritatea in branding. Da, noile generatii sunt vizuale, iar atentia lor din ce in ce mai redusa, da, zgomotul de fond e obositor, si da, remediul care functioneaza e acelasi: claritate si simplitate plus diferentiere. Altfel, aglomerare mare de trenduri supraestimate si in branding:

Vor continua si in 2021 trendurile vazute in ultimii ani (recycle, minimalism, local, artizanal) si vor lua amploare cele care vin ca si raspuns la cele intamplate in 2020: social responsibility, consumer empowerment, online/mobile first si politically correctness. De departe ultimul este supraestimat, spune Irinel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


AMPRO

Infiintata in 2005, AMPRO este cea mai premiata agentie de strategie si design de brand din Romania, care ofera o gama completa de servicii de branding. Obiectivul AMPRO este sa ajute produsele clientilor sa fie... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related