United face o indiscretie

United este partener al celui mai important eveniment de recunoastere a excelentei in domeniul comunicarii, dezvoltand, pentru al doilea an consecutiv, campania de imagine a Romanian Public Relations Award. Campania se adreseaza specialistilor care realizeaza campanii si activitati de relatii publice, atat din agentiile specializate, companii si alte organizatii.

Conceptul se numeste "Discretie" si porneste de la un insight simplu: in PR incepi din dorinta de a fi in lumina reflectoarelor si sfarsesti in spatele lor. PR Award este momentul de glorie, singurul din Romania, in care omul de PR iese din umbra. Conceptul creativ este al unui eveniment plin de "glitz and glamour", un fel de carnaval venetian in care mastile se dau la o parte si personajele pline de mister sunt dezvaluite. Masca de carnaval in stil venetian creata din articolele de ziar este elementul care contine substanta ideatica a evenimentului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related