Delia Balaban: Creativitatea fără strategie nu are o prea mare valoare în publicitate. Gândirea strategică este ceea ce consider eu că trebuie să îi învățăm pe studenți

Delia Balaban: Creativitatea fără strategie nu are o prea mare valoare în publicitate. Gândirea strategică este ceea ce consider eu că trebuie să îi învățăm pe studenți

În 2002, la primul curs de publicitate pe care îl preda, Delia Balaban le vorbea studenților despre afișe și fluturași de promovare. Eram și eu acolo, printre primii ei studenți de la modulul de Publicitate, recent înființat în cadrul Facultății de Jurnalism UBB. A fost, de altfel, prima mea întâlnire serioasă cu mecanismele din spatele publicității. Advertisingul a crescut ca un Făt-Frumos, iar partea academică și de cercetare a evoluat o dată cu el. Delia Balaban e coordonator al specializării Publicitate, FSPAC, Universitatea Babeș-Bolyai, directorul Școlii Doctorale Comunicare, Relații Publice și Publicitate și autoarea mai multor cărți de specialitate, printre care, cel mai recent volum: ”Social Media Influencerii și rolul lor publicitar”. La cursurile ei din 2021, vorbește acum despre micro-targeting pe social media, utilizarea inteligenței artificiale în publicitatea online și despre influencer marketing. E un domeniu în care trebuie să înveți mereu, spune ea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related