Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP) este decisa sa faca PR pentru PR

In 2005, la aniversarea a 10 ani de existenta, Asociatia va organiza o serie de actiuni publice menite sa transforme piata Relatiilor Publice intr-o piata matura si profesionista, in care sa activeze specialisti a caror profesie sa fie clar definita si recunoscuta de comunitate.

Agenda ARRP pentru perioada urmatoare cuprinde numeroase activitati care vor sprijini atingerea obiectivelor Asociatiei. Printre acestea se numara organizarea unor evenimente precum "Zilele Relatiilor Publice" pe 15-16 iunie 2005, participarea la conferinte si concursuri internationale in domeniul Relatiilor Publice precum si organizarea unor dezbateri publice in parteneriat cu institutii publice si mass media. In plus, Asociatia are in programul de activitate din acest an elaborarea definitiei operationale a profesiei de "Specialist in Relatii Publice" si introducerea acesteia in "Clasificarea Ocupatiilor din Romania" precum si elaborarea unui cod deontologic al specialistilor in Relatii Publice si a unui Catalog al specialistilor in Relatii Publice din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related