[PR de criza] Corina Vințan: În România foarte multe din crizele pe care le urmăresc apreciez că sunt induse

[PR de criza] Corina Vințan: În România foarte multe din crizele pe care le urmăresc apreciez că sunt induse

E ușor de găsit un teren fertil pentru a crea o masă critică cu care să produci disprupție în România, spune Corina Vințan, ‎Founder and Managing Director Links Associates. E necesar să faci diferența între incidente și crize adevărate, mai ales că în prezent criza a devenit o normalitate.

Crizele sunt: căderea unui guvern, o grevă generală, un accident aviatic grav, un atac terorist, gestionarea unei calamități, un crah financiar sau al bursei. Restul sunt incidente care necesită o acțiune de manual, foarte multă transparență, luciditate și asumare, spune Corina Vințan.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related