Un an de locomotiva carismatica a Loco

Ioana Manea vorbeste despre primul an de independenta, despre piata de advertising din Romania si pune punctul pe i in ceea ce priveste persoanele pe care le respecta din aceasta industrie.

IQads: Cum arata Loco Branding and Communication la un an de la lansare? Ce clienti aveti acum in portofoliu si cati membri are echipa Loco?
Ioana Manea: Avem clienti de diverse marimi si cu proiecte de diverse intinderi. Bunaoara, la sfarsitul anului trecut si inceputul acestui an am lucrat niste proiecte punctuale pentru Electrolux. Acest lucru s-a intamplat pana sa vina Arctic, pentru ca din acel moment avem exclusivitate cu Arctic. Apoi a venit Boehringer Ingelheim, o companie de produse farmaceutice foarte activa pe piata din Romania pentru lucram pe mai multe branduri OTC - over the counter, adica produse care se elibereaza fara prescriptie medicala. Primul proiect pe care l-am derulat pentru ei a fost o campanie de promovare in farmacii a produsului Finalgon - o crema analgezica antireumatica.
Acestea sunt cele doua companii multinationale pe care le avem in portofoliu.
Arctic a venit la noi prin februarie-martie si foarte curand dupa aceea am pus prima campanie pe aer. Ne tin in continuare foarte ocupati, pentru ca spoturile tv sunt doar varful aisbergului intr-o campanie serioasa. Noi lucram acum pentru ei la un proiect de improspatare a identitatii corporatiste, a nu se intelege un rebranding. Numele companiei ramane acelasi, iar logo-ul nu se schimba, insa din cand in cand este bine sa reimprospatezi felul in care arata toate materialele interne (si nu numai) care "poarta" brandul pe ele. De asemenea, pregatim toamna cu mai multe feluri de proiecte, atat ATL cat si BTL.
In plus, de la inceputul anului, cred ca nu a fost luna de la Dumnezeu in care sa nu mergem intr-unul-doua pitchuri. Unele dintre ele s-au castigat, la ultimul astept inca rezultatul. Cel mai recent pitch castigat a fost pentru activitatile de BTL din aceasta vara ale brandului Antena 1. Inainte de el, si poate cu o oarecare legatura, am fost contactati pentru un proiect de consultanta de brand de catre Radio Romantic. Banuiala mea este ca vorba buna merge singura, pentru ca la scurt timp dupa ce am inceput sa lucram pentru Radio Romantic a venit invitatia la pitch pentru Antena 1. Am mers in pitch cu 4 propuneri de activitati de BTL. Brief-ul a fost foarte simplu, dar si foarte greu: "Vrem ceva ce nu s-a mai facut". Am mers cu 4 idei, iar ideea care a castigat intreaga licitatie a fost una de la noi: se numeste Promenada Antena 1 si editiile de Brasov si Timisoara au avut deja loc, urmand la rand Bucuresti, Iasi si Constanta. E o idee simpla si frumoasa, pe care brasovenii si timisoarenii au intampinat-o cu mare apetit: popularea unei artere pietonale din oras cu street-entertainers, asa cum multi dintre noi am vazut prin capitalele europene. Diferenta este ca, in Romania actuala, mimii gen statuie, muzicantii, iluzionistii, portretistii, jonglerii etc, nu ies inca pe strada din proprie initiativa, asa ca in acest an, Antena 1 ii aduce in cele 5 mari orase, pentru bucuria tuturor. Adauga in plus muzica, jocuri si premii si obtii reteta unei promenade reusite. In ceea ce priveste echipa Loco, in prezent suntem 8 oameni si avem planuri de extindere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related