Nimeni Celebru, al treilea mural din campania glo™ Eco Graffiti

Nimeni Celebru, al treilea mural din campania glo™ Eco Graffiti

glo™ continuă proiectul „Eco Graffiti / Rebels with a Cause” și lansează al treilea Mural din campanie: Nimeni Celebru. Acesta este realizat de Sweet Damage Crew și curatoriat de One Night Gallery, poate fi văzut pe bulevardul Dacia 92 și întruchipează una dintre cele mai populare activități creative ale secolului 21: fotografia. Urmărește #nimenicelebru și lasă-te pradă creativității observând lumea prin aparatul de fotografiat! Sau fii chiar tu muză!

EcoGraffiti // #rebelswithacause și-a propus să ofere într-un mod responsabil o pată de culoare unor zone aglomerate din București și să trezească la viață, prin artă, atât emoția trecătorilor, cât și orașul, prin graffiti-uri care purifică aerul. Inițiativa, ajunsă la cel de-al treilea mural, din totalul de șase, ne oferă prin diferite concepte aflate sub umbrela #breakbinary multiple perspective creative de a privi lumea prin ochii” artei.

Inna, Speak, Cătălin Bordea și Macanache suțin și ei inițiativa Eco Graffiti: ei au revendicat clădiri din oraș, scriind primul capitol din noua legendă urbană  ”Rebels with a Cause”.

 

ARTA TREZEȘTE ORAȘUL LA VIAȚĂ!

Campania "Eco Graffiti / Rebels with a Cause”, susținută de glo™, se ține în continuare de promisiune și trezește Bucureștiul la viață cu cea de-a treia operă de artă urbană care a apărut pe unul dintre zidurile gri și monotone al unei clădiri de pe Bulevardul Dacia numărul 92. Această lucrare spectaculoasă, realizată de către cei de la Sweet Damage Crew, se numește Nimeni Celebru și reprezintă un alt mural creativ de graffiti din seria #rebelswithacause.

Nimeni Celebru reprezintă o femeie care pare pregătită să imortalizeze momentul perfect. Astfel, fiecare trecător va deveni principalul subiect aflat în vizorul unui aparat de fotografiat, fie că este persoană publică sau nu. Celebritatea devine irelevantă în fața poveștilor trecătorilor pe care, poate, doar orașul le știe.

"Anonimatul si măreția nu trebuie să se excludă reciproc. De fapt, coexistenta lor este este combustibilul suprem pentru experiențe pasionale. Obiectivul unui aparat de fotografiat poate inhiba sau dezinhiba o perosoană în functie de personalitatea acesteia. Lucrarea preia ideea de Nimeni celebru” și transpune trecătorul în elementul cheie al lucrării. Toți cei care vor ajunge în arealul lucrării vor deveni subiecții ei fie că sunt celebri sau nu. Așa că dacă treci pe bulevardul Dacia colț cu Strada Icoanei nu uita să-i faci o poză”, au declarat cei de la Sweet Damage Crew. 

1.000 de metri pătrați de ziduri sunt transformați în opere de artă de Sweet Damage Crew, în cadrul campaniei ”Eco Graffiti / Rebels with a Cause”, susținută de glo. Artiștii vor realiza aceste opere de artă urbane utilizând exclusiv materiale eco: 25% vopsea care purifică aerul, 75% vopsea ecologică, mușchi verde și lămpi cu încărcare solară. Fiecare pictură murală va avea capacitatea de purificare a circa 4 copaci maturi, cu frunziș des.

Rebels with a cause consituie o inițiativă menită să susțină artiștii, astfel încât aceștia să dea frâu liber imaginației, exprimându-se cu ajutorul artei într-un mod responsabil. Lucrările realizate în cadrul proiectului Eco Graffiti vor fi disponibile pe pagina de Instagram @glo_romania.

(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Campanii

Sectiune



Branded


Related