Dragostea învinge Swipe-ul la Eco Graffers Wanted by glo™. Bucureștiul va avea în curând o nouă operă de artă stradală

Dragostea învinge Swipe-ul la Eco Graffers Wanted by glo™. Bucureștiul va avea în curând o nouă operă de artă stradală

S-au creat imagini surprinzătoare, s-a vorbit despre iubire, s-a analizat lumea în care trăim, s-a notat și s-a votat. Dupa câteva săptămâni intense, pline de creativitate si inspirație, și o super-finală pe Instagram, Eco Graffers Wanted by glo™ și-a desemnat câștigătorii. Bucureștiul va găzdui o nouă operă de artă, care vorbește despre dragoste și conexiune în vremurile agitate ale internetului. Orașul are nevoie mai mult decât oricând de povești de iubire, iar locuitorii lui - de inspirație - în fuga lor cotidiană. 

 

Cea mai frumoasă poveste de iubire urbană

Roboți, programe sentimentale, super-like, nevoi primare, conexiune, atingeri virtuale. Peste 100 de lucrări despre dragoste și alți demoni au fost înscrise în Eco Graffers Wanted by glo™, dintre care au fost aleși 15 finaliști care au mers mai departe în finala de pe Instagram, unde au primit voturile comunității  @glo_romania.

În urma votului publicului și a evaluării juriului, competiția și-a stabilit câștigătorii.
Câștigătorul, de fapt. Pentru că lucrarea lui Iluc a fost pe primul loc atât în Topul publicului cât și în Top-ul final.
Și a câștigat atât premiul de popularitate, în valoare de 500 de euro, pentru lucrarea cu cele mai multe voturi, cât și marele premiu, de 3.000 de euro - pentru art-workul care se va transforma într-un mural în centrul Bucureștiului. 

[vezi topul final]

Premiul de popularitate & Marele premiu:

Love at first swipe / Iluc

Cei de la Sweet Damage Crew vor ajuta câștigătorul să își transforme creația digitală într-un mural real, sursă de inspirație pentru locuitorii orașului. 

 

Juriul

Evaluarea juriului a avut o pondere importantă în alegerea câștigătorilor, stabilirea clasamentului final fiind dat de 70% nota juriului și 30% votul comunității IG glo_Romania. 

Juriul a fost format din specialiști cu experiență în street art și artă în general. Sweet Damage Crew sunt unii dintre exponenții de vază ai street art-ului din România, iar One Night Gallery au contribuit activ la a aduce arta și artiștii mai aproape de publicul urban, cu serii de evenimente în toate orașele mari de la noi.

  • Cage - Artist membru Sweet Damage Crew
  • Lost Optics - Artist membru Sweet Damage Crew
  • Recis - Artist membru Sweet Damage Crew
  • Sorina Topceanu - Co-Fondator One Night Gallery
  • Sînziana Stoicescu - Social Media & Digital Content Manager @ BAT Romania
  • Alex Preda - Brand Manager glo

 

Felicitări câștigătorilor, mulțumiri participanților, juriului și publicului care au dat energie bună acestei competiții, și de abia așteptăm să vedem desenul pe zidurile Bucureștiului. La cât mai multă artă, la cât mai mulți pereți transformați în inspirație, la cât mai diverse povești urbane.

 

Reamintim premiile și timingul competiției.

 

Premii

Premiile competiției Eco Graffers Wanted by glo sunt în valoare de peste 4.500 euro

  • Cei 15 finaliști au câștigat un voucher eMAG în valoare de 500 lei.
    Stabiliti de notarea juriului.
  • Marele premiu este în valoare de 3000 Euro.
    Lucrarea câștigatoare este cea cu cel mai mare punctaj dintre lucrările finaliste (70% notele juriului & 30 % votul comunității )
    Creația digitală va fi transformată într-un artwork fizic, un mural, parte din galeria de artă urbană owned by glo™, în parteneriat cu Sweet Damage Crew.
  • Premiul de popularitate (500 eur) pentru cea mai votată lucrare din comunitatea IG glo_Romania.

 

Timing

Perioada de desfășurare a competiției a fost septembrie – 11 octombrie 2021 cu următoarele etape:

  • PERIOADA DE ÎNSCRIERE s-a încheiat pe 30 septembrie 2021
  • STABILIREA FINALIȘTILOR PRIN VOTUL JURIULUI: în 3 octombrie 2021.
  • ANUNȚAREA FINALIȘTILOR: 4 octombrie 2021
  • VOTUL PUBLICULUI pe IG glo_Romania: 4 – 7 octombrie 2021
  • STABILIREA CÂȘTIGĂTORILOR: 8 – 10 octombrie 2021
    (ponderea notelor juriului  este de 70% si votul comunității IG glo_Romania 30%)
  • ANUNȚUL CÂȘTIGĂTORILOR: 11 octombrie 2021

Competiția Eco Graffers Wanted by glo™ se adresează exclusiv persoanelor adulte.
18+ | glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related